Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan muu päätynyt miniäksi suureen sukuun joka työntää nokkansa joka paikkaan? (ov)

Vierailija
13.05.2011 |

Alan olla niin loppu miehen sukuun. Apellani on 7 sisarusta joilla kaikilla on tietenkin lapsia ja lapsenlapsia ja perse sanon minä. On sellasta päsmäröivää sukua ja joka asia pitäisi tehdä kuten heidän suvussaan on tehty!

Kälyni pitäisi automaattisesti valita siis lapsemme kummiksi koska HEIDÄN suvussaan on AINA tehty niin. No sanomistahan siitä tuli kun ilmotettiin että kummit on jo valittu ja kälyni ei niihin lukeudu.

Vaatteiksi pitäisi kelpuuttaa ties mitä lumppua vuodelta nakki ja munkki(ovat siis todellakin jo reikäisiä ja likaisia suurin osa).

Kaikkia meidän päätöksiä arvostellaan ja teemme mieheni kanssa kaiken väärin koska emme tee niinkuin suku tahtoo.

Onko muilla tälläisiä päsmäröiviä kontrolli friikki sukulaisia ja miten ihmeessä te pärjäätte niiden kanssa??

Ainiin ja tähänhän myös sisältyy se että miehen sukulaisille ie voi kerto yhtään mitään sillä noin tunnissa koko suku tosiaan tietää sen kun linjat käy kuumana.

Itse en ole tälläisenn tottunut. Omat sukulaiseni voi laskea yhden käden sormilla melkeinpä ja omassa suvussani(niin isän kuin äidinkin puolella) on osattu olla hienotunteisia ja ymmärretään että oman perheen asiat ei kuulu koko suvulle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Parasta hommassa on se, että asutaan suvun perintötilalla = perikunnan omistamassa talossa.

Olihan se pikkuisen takkuista aluksi, mutta minä olin elänyt omillani ja sen verran maailmaa nähnyt, että minua ei nitistetty.

Minäkin olen "aina oikeassa"-ihminen, ja pidin puoleni. Kyllä välillä piti ihan juristin avulla lukea lakia siitä, mitä kotirauhasta sanotaan riippumatta siitä, kuka sen asunnon omistaa.

Vierailija
22/23 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suku ap on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato ei tässä iässä paina eikä pakota mikään.Elä omaa elämääs,ole niin vähä tekemisis ku voit

t.mamma39