Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisopettaja flirttailla oppilaansa (täysikäinen) kanssa? Mitä mieltä olet käytöksestä?

Vierailija
12.05.2011 |

Kollegan käytös ärsyttää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan flirttiin kuuluu huumori, eli opettaja vain lähti mukaan leikkiin, kun ei halunnut leimautua tylsäksi tosikoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuori ja nätti uskonnon opettaja (vain 46v :D) ja en varsinaisesti itse flirttaile, mutta käyttäydyn kyllä mieluummin inhimillisesti kuin "ammattimaisesti". Eli olen sellainen, jolle uskaltaa flirttailla, ja otan ne flirtit hymyllä vastaan.

Olen huomannut että lähes kaikki vanhemmat uskonnonopet myös koskevat poikaoppilaitaan ja flirttailevat heille ihan avoimesti. Se on tavallaan kurinpitokeino, koska uskonnon open ei pitäisi minusta olla tiukkapipo, vaan mukava. Itse en ole uskaltanut koskea kehenkään, koska minulla on tosiaan vielä tuota ulkonäköä jäljellä aika hyvin, mutta ehkä sitten vanhemmiten...

Vierailija
4/30 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on kurinpitokeino uskonnon opettajalla! Jotenkin olet varmaan ymmärtänyt väärin nro 28. Olisiko kyse noiden kolleegoiden kohdalla ihan vaan äidillisyydestä?

t. aineenope (ei uskonto)

Vierailija
5/30 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää asemaansa väärin.

Vierailija
6/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntökin? Koulun järjestyssäännöissä? Vai olenko katsonut liikaa amerikkalaisia elokuvia? Joka tapauksessa ei kovin ammattimaista.

Vierailija
7/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisiä.

Vierailija
8/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tyyliin miniminihame, polven yli ulottuvat saapikkaat, nipin napin navan peittävä vartaloa nuoleva ja avokaulainen paita). Harrasti sitä, että tuli opettajanpöydän kulmalle / ensimmäiselle pulpetille istumaan ja selkeän tietoisesti siinä keikisteli. Joskus kumartui opettajanpöydän yli niin että suoraan tissivako paistoi. Saipa ainakin teinipojat etupenkkiin (siis jotain 16-17-vuotiaita oltiin). Tykkäsin kyllä opettajasta, siis oli ihan hyvä tyyppinä, muttei kyllä opettaa osannut. :-D Ja käytös ei minusta ollut ok, kun sen liitti tuohon pukeutumiseen.

Vierailija
9/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttää, että kollegani ottaa vihjaukset vastaan ja vastaa monitulkintaisesti. Ei hän provosoivasti pukeudu, sehän vielä puuttuisi, mutta on ihan hyvännäköinen nainen.

ap

Vierailija
10/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttää, että kollegani ottaa vihjaukset vastaan ja vastaa monitulkintaisesti. Ei hän provosoivasti pukeudu, sehän vielä puuttuisi, mutta on ihan hyvännäköinen nainen.

ap

Miten tuo on sinulta pois? Eivätköhän osaa itse harkintansa mukaan mennä.

Vierailija
11/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttaili näille yläaste-ikäisille pojille...Täytyy olla tosi huono itsetunto naisena, että menee niin alas.

Vierailija
12/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua, että opettajia aletaan yleisesti pitämään jonain tyrkkyinä. Että kun tulee urheilijapoika luokkaan, niin se poika saa esittää vihjauksiaan, eikä opettaja palauta sitä ruotuun.

ap

Vierailija
13/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja koulussa, joka kävi aina joka vuosikurssita muutaman tytön läpi koulun riennoissa ja matkoilla.

kotona sillä on vaimo ja lapsi.

aika yököttävää..

Vierailija
14/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttaili näille yläaste-ikäisille pojille...Täytyy olla tosi huono itsetunto naisena, että menee niin alas.

Vierailija
15/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta epäammattimaista ja säälittävää se silti on.

Vierailija
16/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin myyjän ja asiakkaan flirttailu, jos se pysyy siistinä.

Vierailija
17/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika suurikin, koska joku arvosana voi vaikuttaa koko ammatilliseen elämään.

kuin myyjän ja asiakkaan flirttailu, jos se pysyy siistinä.

Vierailija
18/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valta-asemassa oppilaaseen nähden.

Vierailija
19/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksinkertaista.

Vierailija
20/30 |