o_o Maailman suurimmat tissit o_o
Kommentit (9)
en kyllä rahan takia haluaisi olla tuollainen sekasikiö
"miks miehet ei koskaan katso mua silmiin?" ;)
Muhkeat on tisut. Siis millainen leikkaus sille on sitten tehty, kun se sano et ne kasvaa vielä 2,5cm/kk? Vai ymmärsinkö oikein?
Pitää olla päässä vikaa jo tuossa vaiheessa. Minkä tähden haluaa terveyden pilata tuon takia? Luulisi selän jo kärsivän...julkisuutta julkisuutta..
Tuohan on kaunis nainen kropaltaan ja kasvoiltaan. Olette vaan kateellisia kun miestenne päät kääntyisivät hänen peräänsä.
Tuohan on kaunis nainen kropaltaan ja kasvoiltaan. Olette vaan kateellisia kun miestenne päät kääntyisivät hänen peräänsä.
Mutta mieheni tuntien mä tiedän et sillä olis lähinnä järkyttynyt ilme naamallaan. ;)
Kateellisia olette! Tuohan on kaunis nainen kropaltaan ja kasvoiltaan. Olette vaan kateellisia kun miestenne päät kääntyisivät hänen peräänsä.
Pitää olla päästänsä pipi joka on kateellinen tuolle naiselle! Minä en missään nimessä haluaisi tuollaisia rintoja. Mitkä selkävaivat siitäkin saa puhumattakaan liikkumisesta. Miten noiden kanssa käy juoksulenkillä? EI niin mitenkään. Onpa kiva käydä jossain festareilla tai messuilla missä on ahdasta. Pusket sitten puskureilla itsellesi tietä. Yäk.
Ja tiedän jos mieheni katsoisi noita rintoja niin se sanoisi isoon ääneen "hyi olkoon! ihan kauheat rinnat" ja varmaan niin kovaa että se nainenkin kuulisi. Että kyllä sen mieheni pää kääntyisi muttei kuolaten :D
Näette kaupungilla miehen joka on vaikka kokoa S-M ja joutuu käyttämään XL housuja koska muna on niin suuri ja pullottaa niin että roikkuu polvessa. Kääntyykö naiset kuolaten? En ainakaan minä vaan minua etoisi ja lähtisin paikalta melko nopeasti pois
Kuinka te voittekaan olla noin kateellisia?
joista se mieskin tykkää : )