Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos miehesi jäisi kiinni muutaman vuoden mittaisesta salasuhteesta?

Vierailija
12.05.2011 |

Voisitko antaa anteeksi, jos vilpittömästi katuisi tekojaan tai ainakin lupaisi lopettaa suhteen lopullisesti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja voi ap kun olet yksinkertainen. Ei se sun ukkos kadu tippaakkaan eikä myöskään suhdetta lopeta. Usko nyt hyvä ihminen ja ota jalat alle. Maailma on myös täynnä niitä miehiä jotka ei PETÄ!!!!

Jollain tapaa hirvittää lukea näitä kommenttejanne, kun tiedän kuinka tavallista pitkäaikainen pettäminen on..

Pitäisikö antaa anteeksi sen takia, että pettäminen on yleistä? Vai mikä on logiikkasi?

Vierailija
22/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti uskoa, että tosi rakkaus voittaa kaikki esteet, myös pettämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi tietenkin..

Vierailija
24/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskin painua sen eukon luo heti! Siihen loppui saman tien, kun mulle asia selvisi. Parin päivän päästä kirjoitettiin hakemus maistraattiin avioerosta. 10 vuotta ehdittiin olla yhdessä. Tuollaista minä en vaan sulata. Se laskisi mielestäni minun ihmisarvoani kovasti, jos antaisin tuon loukkauksen anteeksi ja myöntyisin. Hyi, viluväreet menee selkäpiissä kun ajattelen vaikkapa rakastelua tuollaisen tapahtuman jälkeen.

Vierailija
25/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuun mieheen.. ja ainakaan vielä ei olla jääty kiinni.. Suhteen pitkä salassa pysyminen johtunee siitä, että näemme pääsääntöisesti töissä ja muutoinkin päiväaikaan, emme edes yritä järjestää iltamenoja, koska niitä ei kummallakaan ole aiemminkaan ollut.. Kuka tietää, jonkun teistä aviomies??

Vierailija
26/26 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttuisin vähän, mutta sen jälkeen en olisi vihainen. Tosin sen jälkeen alkaisin itsekin tapailla muita miehiä. EN ole yksiavioinen luonnostani, mutta kunnioituksesta miestäni kohtaan olen siihen valmis. Jos siis miehenikin haluaisi seurustella muidenkin kanssa, se olisi enemmän kuin ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi