Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä 43v miehestä joka hakee deitti-ilmossa 19-29-vuotiasta naista?

Vierailija
12.05.2011 |

Tämmönen ihana tapaus vastas äsken mun profiiliin. Mun ikä 23 ja en todella ole kiinnostunut keski-ikäisistä ikälopuista äijistä, YÖK!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotiaan miehen kanssa ja se on ollut elämäni viisain päätös.

Vierailija
2/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta mulla nousee heti karvat pystyyn, jos tuon ikäinen mies haluaa noin nuoria naisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotiaan miehen kanssa ja se on ollut elämäni viisain päätös.

tapaus jos teinitytöt vielä (19v) kiinnostaa vaikka omiin viisikymppisiin on enää 7 vuotta. Viesti oli tosi vastenmielistä itsekehua. Mun oma isä on vain kahta vuotta tuota miestä vanhempi. Deittailen max 30-vuotiaita vaikka nekin tuntuu "vanhoilta". ap

Vierailija
4/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menoa.

Itse löysin ihanan aviomieheni nettideittailun tuloksena. Deittailun aloitettuani huomasin pian, että monet miehet etsivät parikymmentä vuotta itseään nuorempaa naista. Minunkin oli pakko pyöristää ikääni joitakin vuosia alakanttiin ja silti yli viisikymppisetkin vastailivat minulle ikätoiveesta välittämättä.

Vierailija
5/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin puumanaisetkin. Sitäpaitsi tuon ikäiset ovat jo rauhoittuneet pahimmista villityksistä ja tietävät, mitä me haluamme.

Vierailija
6/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia on että löytääkö

Vierailija
7/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joko valehtelee aluksi oman ikänsä vuosia nuoremmaksi tai sit kehuskelee kuinka ne ei ole vanhentuneet ollenkaan siitä kun ne oli 35. Tapasin kokeeksi tällaisen "näytän ihan kolmevitoselta"-viiskybäsen. Näytti eläkeläisukolta.

Vierailija
8/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin puumanaisetkin. Sitäpaitsi tuon ikäiset ovat jo rauhoittuneet pahimmista villityksistä ja tietävät, mitä me haluamme.

isäni ikäinen, valokuvassa kalliiseen autoon nojaava mies, joka luulee tietävänsä mua paremmin mitä mä haluan. ap

Vierailija
9/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi kätevästi mitätöidä "nuorten tyttösten" mielipiteet vanhemmuudellaan ja kokemuksellaan (jota on luonnollisesti valtaisasti). Mies voi myös kätsysti varmistaa itselleen nuoren omaishoitajan, kun sitten parinkymmenen vuoden kuluttua alkaa paikkoja kolottaa ja sairaudet puhjeta.

Vanha peniskin jaksaa ehkä juuri ja juuri nousta uutuudenviehätyksestä melkein täyteen mittansa, mutta luonnollisesti aika harvoin, kun vanhemmilla miehillä alkaa tuo testosteronikin huveta. Siihen keski-iänkriisiinhän nuo nuoremmat kumppanit ovat toki omiaan. Sitähän tuntee itsensäkin melkei nuoremmaksi, kun on nuorta lihaa käsipuolessa.

Ja ah, mikä henkinen yhteys! Voi tietysti kysyä, mitä tarkoittaa, ettei mies ole lainkaan kiinnostunut omanikäisistään...onko jokin ikäraja, jolloin nainen ohittaa parasta ennen -päiväyksensä? Ja mistä tämä kertoo? Vai ovatko aikuisemmat naiset jo sen verran kovia luita, ettei mihellä ihan kapasiteetti riitä tasavertaiseen suhteeseen?

Vierailija
10/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti joka on parantumaton :(.

Vierailija
11/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 43 niin pidät itseäsi nuorena ja ihmettelet, miksi kaikki nuoremmat pitää sua niiiiiin vanhana..kolmeenkymppiinkään ei sulla kauaa mene, tulet huomaamaan. Jostain syystä yleensä juuri 23-4 ikävuosien jälkeen aika alkaa kulua tosi nopeasti ja naureskelet noille mielipiteillesi, vaikka nyt luuletkin, ettet ikinä vanhene. T. 27-v

Vierailija
12/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä tapailla reilustikin vanhempaa miestä, jos sopiva sattuisi kohdalle, vaikka se vaatisikin vähän nikottelua, jos ikäero olisi hurja. Ilmoitukseen olen kyllä laittanut aina yläikärajan.

En kuitenkaan oikein syty ajatkuselle 50-vuotiaasta joka tapailee TARKOITUKSELLA VAIN alle 30-vuotiaita. Mua epäilyttää tuo enemmän kuin se ikä sinänsä.

N23

Vierailija
13/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin toi et haluaa nimenomaan alle 30v. Varmaan kyllä miehistä suuri osa haluaa nuorta lihaa, mutta sellainen joka tosissaan etsii nimenomaan jopa 19v tyttösiä niin eipä kovin realistiselta ainakaan kuulosta.

Oma isäni on syntynyt -73 ja en voisi kuvitellakaan edes ihastuvani mieheen joka on lähempänä isäni ikää kuin omaani. Rinnastan kaikki itseäni yli 10vuotta vanhemmat miehet isääni, ja itse ainakin haluan miehen, en isähahmoa. Minulla on jo isä:)

Joku voi nyt tähän tulla kommentoimaan, että olen vielä nuori ja naiivi ja muutan mieleni kymmenen vuoden päästä ja suunnilleen rakastun itseäni 20vuotta vanhempaan äijänkäppyrään. Mutta en usko, ikäero oman isäni kanssa on niin pieni, et en usko ikinä kaipaavani muita isähahmoja itselleni.:)

Vierailija
14/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nuorekas? 19-(tai 23)-vuotias miesystävä ois mulle joka tapauksessa tuolloin ihan liian nuori ja perverssi valinta. Miksi noi miehet ei voi hakea ikäistään ns. nuorekasta seuraa? Mua ei tosiaaan kiinnosta mitkään "me jätkien kans vuonna kasiviis" horinat :P.

Vierailija
15/15 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olisi jännää saada tuollaiselta mieheltä ihan rehellinen vastaus, että miksi tekee niin.

En todellakaan tuomitse pareja joissa on iso ikäero, mutta tarkoituksella hakeminen on outoa.

t: 49v miehen 31v avokki ;-)