Lue keskustelun säännöt.
Mä pidän kyllä kans 15v hääpäiväjuhlat
12.05.2011 |
tuli mieleen tuosta nelosen hääohjelmasta, että pidetään kyllä hirmuiset bileet kun ollaan 15v oltu naimisissa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla