kummasta kaupasta löytyisi läskille xl- kokoiselle
paremmin vaatteita, KappAhlista vai Seppälästä?
Kommentit (9)
Seppälästä en ole koskaan löytänyt mitään. Olen pitkä ja KappAhlista ostan housut.
Mäkin tykkään KappAhl:sta, xxl-kokoinen olen. Ensin sinne, vasta sitten muualle.
Hyvä vinkki Lahden seudulle, Triossa vaateliike ihan vain isoille naisille, Zizzi. En tiedä onko muualla. Hyvän näköisiä, nuorekkaita vaatteita isoissa koossa. Eikä hinnatkaan olleet kovin pahoja.
tai vaikkapa XL. Kun meikäläinen ei enää mahdu minkään valtakunnan farkkuihin, oon sit varmaan xxxxxxl??
Ennen niitä myi Sokokset, nyt en tiedä mistä sais uusia. Pieksämäellä on ollut yksi kauppa...Ja Cittarissa, oliks se Dallas/siinä olikaksi eli mallia Cara ja sit se parempi...
Tai no, KappAhl on... ehkä makuasia. Seppälässä paremmat värit, leikkaukset jne.
Minä XXL-kokoinen megapontso löydän KappAhlista parhaat, sitten Lidexistä ja Seppälästä. Muista kaupoista vain satunnaisesti.
KappAhlista tosiaan olen löytänyt kaikkein parhaat, vartaloani imartelevat (vievät virheistä huomion ja korostavat hyviä puoliani) ja mun makuun kivoimman väriset vaatteet. Myös juhlavaatelöytöjä olen siellä tehnyt.