Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummasta kaupasta löytyisi läskille xl- kokoiselle

Vierailija
12.05.2011 |

paremmin vaatteita, KappAhlista vai Seppälästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä XXL-kokoinen megapontso löydän KappAhlista parhaat, sitten Lidexistä ja Seppälästä. Muista kaupoista vain satunnaisesti.

KappAhlista tosiaan olen löytänyt kaikkein parhaat, vartaloani imartelevat (vievät virheistä huomion ja korostavat hyviä puoliani) ja mun makuun kivoimman väriset vaatteet. Myös juhlavaatelöytöjä olen siellä tehnyt.

Vierailija
2/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä en ole koskaan löytänyt mitään. Olen pitkä ja KappAhlista ostan housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten henkkamaukka

Vierailija
4/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään KappAhl:sta, xxl-kokoinen olen. Ensin sinne, vasta sitten muualle.

Hyvä vinkki Lahden seudulle, Triossa vaateliike ihan vain isoille naisille, Zizzi. En tiedä onko muualla. Hyvän näköisiä, nuorekkaita vaatteita isoissa koossa. Eikä hinnatkaan olleet kovin pahoja.

Vierailija
5/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis olet alle viisikymppinen etkä tahdo näyttää ihan tädiltä.

Vierailija
6/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikkapa XL. Kun meikäläinen ei enää mahdu minkään valtakunnan farkkuihin, oon sit varmaan xxxxxxl??

Vierailija
7/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen niitä myi Sokokset, nyt en tiedä mistä sais uusia. Pieksämäellä on ollut yksi kauppa...Ja Cittarissa, oliks se Dallas/siinä olikaksi eli mallia Cara ja sit se parempi...

Vierailija
8/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ihania vaatteita isoille tytöille.

Vierailija
9/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, KappAhl on... ehkä makuasia. Seppälässä paremmat värit, leikkaukset jne.