Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estätte vieraiden pulikoinnin uima-altaassanne tai pore-altaassanne?

Vierailija
12.05.2011 |

Inhottaa ajatus, että joku muu kun perheenjäsenemme käyttää pore-allastamme. Miten kehtaa sanoa innokkaille vieraille tai naapurin kakaroille ei.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi perheen kaverit eivät saa leikkiä uima-altaassa.

Pore-altaan ymmäträn yksityisalueeksi (sauna, kylpyhuone jne). Ei kai sinne kukaan mene jos se on tyhjä?

Uima-allas on pihalla olevaa puolijulkista tilaa. Meneekö se niin, että kun tulee perheen ystäviä kylään, niin he sitten vain seistä tojottavat altaan reunalla ja ihailevat sitä, vaikka oikeasti haluaisivatkin uida?

Porealtaan voi tyhjentää ja uima-altaan peittää kannella tai pressulla. Sen jälkeen voi miettiä miksi on niin epävieraanvarainen.

Vierailija
22/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan halua että jotkut menee meidän uima-altaaseen pissaamaan ja sylkemään kun se veden vaihtaminen on niin raskasta!!! Ja maksaa!!!

Enkä halua että joku menee meidän porealtaaseen runkkaamaan! Siinä tulee niin hyvät vesipaineet jotka hieroo että ihan varmasti ne huomais ne ja alkais tyydyttää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua että joku menee meidän porealtaaseen runkkaamaan! Siinä tulee niin hyvät vesipaineet jotka hieroo että ihan varmasti ne huomais ne ja alkais tyydyttää itseään.

Mä alan aina runkkailla joka paikassa, jossa keksin vain sopivan välineen siihen. Jos mietitte, miksi viivyn niin kauan vessassanne, syy on tässä: olen syventynyt runkkailemaan käsisuihkulla tai sählöhammasharjalla. Eikö kaikki muutkin tee näin?

Vierailija
24/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan aina runkkailla joka paikassa, jossa keksin vain sopivan välineen siihen. Jos mietitte, miksi viivyn niin kauan vessassanne, syy on tässä: olen syventynyt runkkailemaan käsisuihkulla tai sählöhammasharjalla. Eikö kaikki muutkin tee näin?

Vierailija
25/25 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi