Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estätte vieraiden pulikoinnin uima-altaassanne tai pore-altaassanne?

Vierailija
12.05.2011 |

Inhottaa ajatus, että joku muu kun perheenjäsenemme käyttää pore-allastamme. Miten kehtaa sanoa innokkaille vieraille tai naapurin kakaroille ei.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkimatta sellaista, jos ei halua täytin bitch mainetta itselleen. Naapurin lapsille voi sanoa ettet kerkea valvomaan eika lapset voi uida ilman aikuis vahtia.

Vierailija
2/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaamista siinä on. "Anteeks mut me ei haluta että muut kuin oman perheen jäsenet käyttää allasta." Jos ei aikuinen ihminen tuon vertaista saa suustaan niin pulikoikoon rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne naapurit ole tunkemassa :)

Vierailija
4/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja :DD

Vierailija
5/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin ymmärrän ap:ta! Mua inhottaa ajatus siitä, että joku istuu tuoleillamme tai käy vessassamme, ja siksipä oon ihan selvästi sanonut ääneen, että voisivatko he tuoda omat tuolinsa tai vaihtoehtoisesti istua lattialla. Lisäksi oon varannut vaippoja eri kokoisille ihmisille, jotta vessa ei likaantuisi. Aiemmin ohjasin läheiselle huoltsikalle kylässä kävijät.

Vierailija
6/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän altaassaa saa uida myös naapurin kakarat.

Vierailija
7/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin silloin kun hankittiin poreamme, kylpytynnyri ja uima-allas meille myöskin kolme muovista kakkaa. Olikohan Tiimarista tms?

Aina kun kukaan ei kylve niissä, laitan ne tekokakat sinne kökkimään. Uima-altaassa ja kylpytynnyrissä ne kelluu iloisesti ja pore-ammeessa se lojuu vaan pohjalla :)

Kukaan, ei edes yövieras (!!!!) ei ole pyytänyt päästä niihin!

Suihkussa ei ole sellaista kumikakkaa mutta kukaan ei ole pyrkinyt sinnekään vaikka saisi, suihku kun tuntuu olevan jokaisella.

Vierailija
8/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen alkaa tunkemaan itseään jonkun porealtaaseen. Itse olen lillunut monissa poreissa ja uima-altaissa ihan perheen kutsusta (Amerikassa) joten en kyllä käsitä mikä ongelma siinä on. Siis altaat on tyypillisesti vieraiden käytössä, kuten esim meillä sauna. Ja meillä käy paljon saunavieraita, kun on niin hyvä sauna. Jos ei halua vieraita poreisiin, niin ei kutsu niitä sinne? Tai älä kutsu vieraita ollenkaan, ei kai ihmiset nyt teille kutsumatta tunge pyyhkeineen ja uikkareineen?

Vierailija
9/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatte sen sitten kun itse käytätte.

Vierailija
10/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin silloin kun hankittiin poreamme, kylpytynnyri ja uima-allas meille myöskin kolme muovista kakkaa. Olikohan Tiimarista tms?

Aina kun kukaan ei kylve niissä, laitan ne tekokakat sinne kökkimään. Uima-altaassa ja kylpytynnyrissä ne kelluu iloisesti ja pore-ammeessa se lojuu vaan pohjalla :)

Kukaan, ei edes yövieras (!!!!) ei ole pyytänyt päästä niihin!

Suihkussa ei ole sellaista kumikakkaa mutta kukaan ei ole pyrkinyt sinnekään vaikka saisi, suihku kun tuntuu olevan jokaisella.

teko-oksennuksen, ei varmaan ap halua saunaankaan vieraita päästää.

Vierailija
11/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillämme on jo pitkään hinkunut poreammeeseemme. Tilanne on minusta kovin kiusallinen. Enhän minäkään ole koskaan pyytänyt päästä heidän kylppärinsä tavalliseen ammeeseen. Ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
12/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillämme on jo pitkään hinkunut poreammeeseemme. Tilanne on minusta kovin kiusallinen. Enhän minäkään ole koskaan pyytänyt päästä heidän kylppärinsä tavalliseen ammeeseen. Ei tulisi mieleenkään.

monenkin tutun luona tavallisessa ammeessa. En tiedä, miten te hoidatte poreammettanne, mutta mä oon ainakin aikoinaan omistaessani ammeen pessyt sen ennen aina ennen käyttöä ja joskus jälkeenkin.

Vierailija
13/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen paljun voi pestä?

Vierailija
14/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille vieraat kutsutaan erikseen ja jos on saunailtavieraita, niin kyllä he saunovat meidän ehdotuksestamme, samoin pitkämatkalaiset saunovat/käyvät suihkussa kun esitämme että sauna on lämmin tai että nyt ei ehditä saunoa, mutta suihkussa voi käydä vapaasti.

Ei meillä kukaan omin päin kylppäriin hyökkää. Tosi nei seillä ole poreammettakaan eikä ole tod. hieno, että ehkä jos olisi hieno home bath poreineen päivineen, niin ehkä se imisi kaikki ohikiulkijat jonossa kylppäriimme, saisi lippuja myydä.

Jos taas teille tutut tai sukulaiset ehdottavat kovasti tulevansa poreammeeseen, niin sanokaa vaan että siinä on vain nyt sellainen ongelma, että isännän kynsisilsa on aika tarttuvassa vaiheessa, että et oikein suosittele. Ja kun seuraavan kerran kysyvät, niin suutin rikki, ei ole aikaa jne. Tai sitten voi yksinkertaisesti olla enemmän tekemisissä tavalliset käytöstavat tuntevien ihmisten kanssa, eivät ne suihkuun hyökkää, tai poreammeeseenkaan.

Vierailija
15/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uima-allaskeikaaleilla,joten en ole kokenut tarpeelliseksi kieltää lasten kavereiden tai omien ystävien uimista.

Vierailija
16/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin niihin saa yl. kannet ymmärtääkseni. Jos tenavat hinkuvat paljuun, niin sanoo vaan ett ä" Meillä ei ole nyt kylpypäivä ja kylvemme yleensä oman perheen kesken.

Tai sanoo että siellä odottaa likavesi vaihtamistaan tai että on juuri pesty koko palju, joten ei viitsi naapurin kakrujen takia sotkea, halutaan olla omalla perheellä jne. jne.

Vierailija
17/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske mennä kotiin kysymään saako uida vaikka altaassa on spermaa.

Vierailija
18/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen peseytyy kotonaan. Ja meille vieraisille tulijat eivät tule meille saunomaan, kylpemään tai uimaan.

Vierailija
19/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen peseytyy kotonaan. Ja meille vieraisille tulijat eivät tule meille saunomaan, kylpemään tai uimaan.

Ei muut voi tietää sun periaatteista, jos et niistä julkisesti avaudu.

Vierailija
20/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä