Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen päivä Suomelle

Vierailija
12.05.2011 |

Suomeen ei toimivaa demokratiaa saada millään aikaiseksi. SDP käänsi takkinsa täydellisesti, ensin peesasi pari viikkoa persuja, keräsi äänet ja vaalien jälkeen repäistiin esiin ihan eri ohjelma. On se kamala taas näin etänäkin katsoa RKP:n ja demareiden sakkia, olo on kuin oltaisiin palattu bolitbyroon aikoihin, Heinäseiväs ja Lipposka, hyi helvetti :( Valtionvelka on 4 vuoden päästä niin järjetöntä luokkaa, että sitä ei pysty edes tajuamaan, jos vielä joku isoista EU-maista kaatuu niin tulee kautta aikojen pahin lama, korot 20 %:a ja koko EU-alue jää maailman mittakaavassa takapajulaksi. Olen aika varma, että Katainen ei tajua koknaisuudesta mitään, eihän hän tajunnut edes ALV-verotusta eikä paljon muutakaan sillä kutosen matikalla. Surullinen päivä, mutta kansa sai mitä ansaitsi eli todella surkean hallituksen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen homon äänellä tuleva kulttuuriministeri vastaa kuten vaalikoneissakin, EN OSAA SANOA :(

Vierailija
2/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalle märkää rättiä päin naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkku kuoli tänään...

Sulle suru on näköjään Persujen jäänti pois hallituksesta.

Kylläpä me ollaan erilaisia.

Vierailija
4/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persuista on vaan paljon kivempi räksyttää oppositiossa kuin ryhtyä ottamaan oikeaa vastuuta hallituksessa!!!

Vierailija
5/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit kolisevat todella eniten.

Vierailija
6/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä oli tämän päivän ensimmäinen ilonpilkahdus, jos ne populistit jää pois hallituksesta!

Mun mielestä myöskin demokratian voitto, persuja eivät äänestäneet yli 80% suomalaisista.

Vierailija
7/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä oli tämän päivän ensimmäinen ilonpilkahdus, jos ne populistit jää pois hallituksesta!

Mun mielestä myöskin demokratian voitto, persuja eivät äänestäneet yli 80% suomalaisista.

mutta silti me hypitään niiden pillin mukana yhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi