Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö pyjamahousujen alla olla alushousut yöllä ?

Vierailija
12.05.2011 |

Lapseni kaveri ihmetteli kun meidän lapsilla ei ole. Meillä siis sekä tyttö että poika käyttävät 2-osiasta yöasua.

Me laitetaan alushousut illalla pyykkiin ja aamulla puhtaat. Mielestäni kivempi nukkua välissä pyjamahousuissa ilman että alushousut ovat siinä vielä hautomassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava nukkua väljissä housuissa.

ap

Vierailija
2/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin samalla pyjamalla voi nukkua vaikka viikon, ei tarvitse vaihtaa joka yön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökkäreiden kanssa, mä en käytä.

Vierailija
4/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää alushousuja pujaman kanssa, mut ei siinä mun mielestä ole mitään sääntöä. Kukin tekee niinkun tykkää. Ilman alushousuja nukkuvan pitää vaan mun mielestä laittaa joka aamu yöpuku tai ainakin housut pyykkiin.

Vierailija
5/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos illalla käy suihkussa ja sen jälkeen pistää päälle.

Vierailija
6/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuvunhan tarkoitus on olla väljä eli ei kiristä mistään. Ja joka aamu/pesun jälkeen uudet alkkarit on aina hyvä ja hygienistä ennen kaikkea. Mun isä ei koskaan käyttänyt alkkareita yöpuvun alla ja opetti sen myös veljelleni. Hautovat alkkarit sitäpaitsi saattavat ainakin likaisina lisätä tulehdusriskiä pienillä lapsilla.

Tyttäresi ehkä saattaa alkaa toimia myöhemmin. Ainakin musta alkkarit jotenkin tuo varmuuden tuntua näin aikuisena.

Vierailija
7/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hassua jos illalla suihkun jälkeen laitetaan alushousut ja vielä pyjamanhousut. Mieluummin raikkaat puhtaat alushousut aamulla.

Pojalla, 7 v, varsinkin ei pyllynpyyhkiminen ole vielä täydellistä niin olisipa varsin arveluttavaa mennä likaisilla alushousuilla ja pyjamanhousuilla yöksi nukkumaan...

Talvisaikaan käydään suhkussa illalla 2-3 /vko, nyt kesällä joka ilta. Pylly pestään kakan jälkeen päivittäin.

Yövaatteita käytetään se 4-5 päivää vaikka ei illalla oltaisi suihkussa! Minusta ovat ihan kelvolliset useampana yönä .

ap

Vierailija
10/12 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty

Vierailija
11/12 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Vierailija
12/12 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamahousut jalassa on kamala nukkua. Hikihän siinä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme