Mä en ymmärrä näitä miehiä, jotka elää onnellisina kaksoiselämää. Kuinka mahdollista?
Kotona ollaan niin onnellista perhettä ja silti pidetään kakkosnaista. Just kävi ilmi, että kaverini mies on pettänyt tätä kahden vuoden ajan ja silti "rakastanut" koko ajan ystävääni. How possible? Ahdistaa tällainen. Mistä sitä voi tietää, asuuko itse pettäjän kanssa.
Kommentit (25)
Uskollisuus on luonnollisesti itsestään selvä asia, mutta emme elä musta valkoisessa maailmassa.
Kuluuko ihminen sitten kosketuksesta ja satuttaako jonkin sellainen, josta ei tiedä mitään. Kielletty hedelmä on kielettyä hedelmää, jokin voima joka vetää puoleensa. Rakkaus on rakkautta.
Itse en ota hikeä, pettääkö mieheni minua vai ei. Hän on erittäin perhekeskeinen, hoivaava ja osallistuva isä, minua kohtaan mitä lempeinen ja huomaavaisin. Jos hänellä kakkonen, ei se ainakaan ole ollut minulta pois.
Uskollisuus on luonnollisesti itsestään selvä asia, mutta emme elä musta valkoisessa maailmassa.
Aika ristiriitaista.
satuttaako jonkin sellainen, josta ei tiedä mitään.
Tuo typerä fraasi ei taida lohduttaa, kun uskottomuus paljastuu. Saako mitä tahansa tehdä, kunhan ei jää kiinni?
Ja kuinka moni pettäjä kestää itse tulla petetyksi?
Elämä on ristiriitoja täynnä. Mitä siinä pettämisessä sitten on niin pahaa?
Mitä siinä pettämisessä sitten on niin pahaa?
Eiköhän siinä ole kyse epärehellisyydestä, pelien pelaamisesta toisen selän takana ja luottamuksen menettämisestä. Veikkaisin, että harva pettäjäkään suhtautuu kovin positiivisesti puolisonsa syrjähyppyihin. Että kyllä siinä jotain pahaa on.
tuollainen iso salaisuus, se ei voi olla vaikuttamatta parisuhteeseen vaikka kuinka se toinen olisi autuaan tietämätön pettämisestä.
Viime vuosikymmeninä on myös perhemalli ollut muutoksen kourissa. Monia asioita, jotka tänään ovat itsestään selvyyksiä, onkin syytä tarkastella hieman tarkemmin, eihän enää muutenkaa eletä raamatun mallin mukaisesti, miksi sitten enää tässäkään asiassa?
Mitä siinä pettämisessä sitten on niin pahaa?
Eiköhän siinä ole kyse epärehellisyydestä, pelien pelaamisesta toisen selän takana ja luottamuksen menettämisestä. Veikkaisin, että harva pettäjäkään suhtautuu kovin positiivisesti puolisonsa syrjähyppyihin. Että kyllä siinä jotain pahaa on.
Käytetään Kikeä+Kimmoa esimerkkinä, tämäkin on yleistymään päin oleva perhemuoto, perheet on nykyään niin monimuotoisia.
Viime vuosikymmeninä on myös perhemalli ollut muutoksen kourissa. Monia asioita, jotka tänään ovat itsestään selvyyksiä, onkin syytä tarkastella hieman tarkemmin, eihän enää muutenkaa eletä raamatun mallin mukaisesti, miksi sitten enää tässäkään asiassa?
Ehkä olisi parempi, että avoimet suhteet yleistyisivät, ja ihmiset voisivat ihan reilusti myöntää kumppaneilleen, etteivät kykene yksiavioiseen suhteeseen. Samanlaisen vapauden antaminen toiselle ei tietysti ole niin helppoa...
Käytetään Kikeä+Kimmoa esimerkkinä, tämäkin on yleistymään päin oleva perhemuoto, perheet on nykyään niin monimuotoisia.
Tässä tapauksessa kumpikin osapuoli ilmeisesti tietää missä mennään. Yleisempää taitaa kuitenkin olla se, että touhutaan toisen selän takana, mutta puolisolta ei kuitenkaan hyväksytä samanlaista toimintaa.
Miksi tässä asiassa vielä Jeesustellaan.
Mutta siinä auttaa vain se, että rakastajani tietää, että olen naimisissa, mutta ei välitä siitä. Kai se luulee, että joskus eroan.
Kotona homma toimii hyvin, koska puoliso ei tiedä eikä osaa edes epäillä mitään. Luulee, että olen uskollinen ja kavereilleenkin minua kehuu, mutta se sopii minulle hyvin. En aio koskaan kertoa pettäneeni, ellen jää kiinni.
Salasuhdetta on jatkunut jo kaksi vuotta. Jos joskus omantunnontuskat kasvaa liian isoksi, niin sitten lopetan, mutta nyt on vielä kaikki hyvin ja rauha maassa. Toivottavasti mieheni ei saa tätä koskaan tietää, sillä hän on ihan kiva tyyppi, enkä haluaisi hänestäkään luopua.
Tilastojen mukaan joka toinen pettää ja naiset pettävät yhtä paljon, kuin miehetkin.
Ja miksi sitten pettäjä ei hyväksy pettetyksi tulemista, toimiskohan se parisuhdemittarina? Se kertoo kumppanin sitoutumisesta, halusta olla yhdessä ja erityisesti naiset testaavat suhdetta jättämällä puolison huomiotta, jonka seurauksena saattaa sitten olla pettäminen.
Eilen täällä joku kirjoitti nussineensa yli 30 miestä ja viettäneensä parisuhdetta?
Kaiken huippu on, että tämä kakkosnainen on selvästi rumempi kuin se, jonka kanssa on naimisissa. Ei kuulemma pane enää ollenkaan vaimoaan; lapsen ja omakotitalon takia ovat vielä yhdessä. Vaimo ei kai tiedä mitään.
Eihän perheet enää sido pariskuntia yhteen.
ammattikasvattajat oikein kannustaneet toteuttamaan itseään. Eivät siis kannustaneet ottamaan toisia huomioon.
No, nyt ihmiset sitte kaikin tavoin toteuttavat itseään.
Kuka maksaa hinnan? Lapset! Pettäjä on sellainen joka pettää puolisoa ja lapsia samalla kertaa. Matto pois alta koko perheeltä.
kaksoiselämää mutta ei se hänelle ole helppoa! Eikä minullekaan omassa elämässäni ja perheessäni. VAstuuntunto (ja se aviorakkaus) pitää meidät kiinni perheissä, mutta meidän kahden välinen rakkaus on jotain aivan käsittämätöntä muuhun verrattuna! Eikä kyse ole mistään hetken huumasta sillä olemme tunteneet toisemme jo ennen avioliittoja ja ihmisinä tunnemme toisemme läpikotaisin.
kaksoiselämää eläviä, en hyväksynyt pettämistä laisinkaan. Tai en sitä nytkään hyväksy, mutta en oikeasti enää tiedä mitä ajatella.
Kävi niin, mitä en olisi ikinä uskonut käyvän, että ihastuin syvästi minun ja mieheni yhteiseen ystävääni. Kaikki lähti pienestä viattomasta flirttailusta. Suudelmia pidemmälle ei olla menty vaika lähellä on ollut. Pettämistä sekin kai kuitenkin on. Silti olen onnelline näin.
Oletteko pettäjät koskaan ajatelleet mitä seuraa kun perhe-elämän rakenteet tuhoutuvat?
Ajatelkaa, että historioitsijat sanoo Rooman maailmanvallan tuhoutuneen KOSKA perheäelämä rappeutui niin pahoin. Siellä muuten oli homoseksuaalisuuskin varsin yleistä.
Ja sitten ollaan NIIN katuvaisia, kun jäädään kiinni...