Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesämeikkaus

Vierailija
12.05.2011 |

Tarttis apua, siskot!

Miten meikkaatte kesäisin kun on kuuma?

Minulla on sekaiho, joka kiiltelee erityisesti T-alueelta. Kuumalla naama vielä hikoilee ja punottaa, joten meikki on tarpeen, mutta meikkivoide tuntuu vain pahentavan asiaa...

Mikä avuksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tilanteesta, että millä kombinaatiolla.

Rennoimpiin tilanteisiin laitan ihan vain ohuen kerroksen ja sen alle mattaa kosteusvoidetta.

Jos tiedän, että tulen hikoilemaan paljon, niin lisään päälle ohuelti mattaa viimeistelypuuteria. Ei estä hikoilua, mutta estää sen, etteivät kasvot heti kiillä, ja pitää tuon mineraalipohjan hyvin paikallaan.

Töiden virallisempiin tilanteisiin ym. menen sitten pohjustusvoide+mineraalipohja+matta viimeistely. On aika tuju yhdistelmä jo, mutta varmasti pysyy, eikä tarvitse kesken työpäivän miettiä, että kiiltääkö naama tmv.

Mulla on rasvoittuva sekaiho ja aika paljon ollut ennen ihoa-ongelmia, joten sellaiset lähikuultavat ja vähän hohtavat meikkipohjat, jotka ovat muotia, vain korostaisivat ihoni huonoja puolia. Ne ovat hyvä vaihtoehto noin muuten, koska näyttävät luonnollisemmilta.

Vierailija
2/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin itse LilyLoloa, mutta se ei sopinut mun iholle lainkaan vaan kiilteli entistä pahemmin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en talvellakaan :)

Olen luonnonkaunis ja iho on virheetön.

Vierailija
4/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai se puuteripaperi, mitä saa vaikka body shopista..

Sillä saat rasvan pois, mutta et lisää meikkiä, joten ei tule pakkeloidun näköinen!

Vierailija
5/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Ihanaa! Harmi, että sisälukutaitosi on olematon.

Vastasin kysymykseen "Miten meikkaat kesällä?"

Vierailija
6/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei "meikkaatko kesällä".

Vain näsäviisastelulla lukutaidottomuuttaan paikkaava vastaa samoin kuin nro 4; "en mitenkään".

Vierailija
7/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät voi olla avuksi esim. ap:n kysymykseen, mutta heidän vain täytyy päästä pätemään.

Moiset vastaukset kannattaa vain ohittaa.

Vierailija
8/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kunnollinen irtopuuteri. Mulla on estee lauderin, ja se toimii kesälläkin. TOinen oleellinen asia on, että monien iho on kesällä rasvaisempi kuin talvella ja siksi myöäs puhdistuaineet ja kosteusvoiteet pitää tietenkin sovittaa erilaiselle iholle eri vuodenaikoina. Kevyempää kosteusvoidetta kehiin, kuitenkin tarpeeksi miedot puhdistusaineet. Ja EI alkoholia puhdistuaineisiin tai kasvovesiin, tulee läikkiä auringossa.

Vierailija
9/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että käyttäisi pelkkää irtopuuteria?

Vierailija
10/10 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että käyttäisi pelkkää irtopuuteria?

yleensä rusketus kesällä tasoittaa ihonväriä sen verran, että meikkivoidetta ei tarvita. Ja se on juuri se meikkivoide, joka hikoillessa menee pilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän