Juhlat vegaaniperheessä
Tarjoaako vegaanit ruokaa liha-ja kalaruokien ystäville?
Itse huomioin heidät meillä pidettävissä juhlissa, joten voiko odottaa samaa heiltä?
Kommentit (24)
kenellekään tulee mitään ongelmia asian kanssa. vaikea uskoa, että kukaan vegaani haluisi pitää ystävänään tai kutsua juhliinsa tuollaisia asentllisia nipoja. Ja vielä vaikeampi uskoa, että aatteellinen vegaani olisi ystävä aatteellisesti 100% liharuokavalion omaavan ihmisen kanssa (onko sellaisia edes olemassa, jotka ei mitään kasviksia syö?)
Itse olen vain kasvissyöjä ja meillä on juhlapöydässä kasvisruokaa. Kukaan ystäväni ei ole koskaan jättänyt juhlia väliin tai lopettanut ystävyyttä tarjoilujen takia. Eikä edes valittanut. Mutta minullapa onkin ihania ystäviä :)
Mieheni muuten syö myös lihaa, mutta onneksi suostuu syömään myös minun kokkauksiani.
Mä kans ajattelin mennä naapurin somaleilta vaatimaan sikaa, samoin tietty juutalaisilta. Ja pitkäaikaisena koiran- ja marsunlihan ystävänä suutun kyllä verisesti jos joku av-mamma ei niitä mulle tarjoa!
en syö mm. soijaa ja tofua missään muodossa, ituja, selleriä, palsternakkaa, sipulia, paprikaa, omenaa, kiiwiä, porkkanaa.
Joten, toivottavasti näitä ei ole ruuissasi.
Meille on kyläilijöitä jonoksi asti ;) Usein joku soittaa, että voisko tulla syömään. Ja aina voi, jos vaan kotona ollaan.