Minä ennustan, että jos persut ei pääse hallitukseen niin
4 vuoden kuluttua he ovat suurin puolue ja Soini hallituksen muodostaja.
Kommentit (23)
Sekö että eliitillä ei olisi enää kaikessa päätäntävalta?
Vai onkohan ajatus sittenkään omasi...? :)
persuilla noin paljon kannattajia.
Heti kun päivän lehdissä maalaillaan tätä kuvaa, niin heti joku av-mamma laittaa aloituksen että "minä ennustan...."
Heti kun päivän lehdissä maalaillaan tätä kuvaa, niin heti joku av-mamma laittaa aloituksen että "minä ennustan...."
jos perussuomalaiset ei pääse hallitukseen.
Itse ainakin aion olla sitten järjestämässä sellaisia.
Jos ja kun koko euro-järjestelmä pyllähtää, pahimmassa tapauksessa jo ennen kesää, uusi hallitus joutuu EU:lle liian ruskeakielisenä eroamaan.
80 prosenttia äänestäjistä ei äänestänyt persuja ja nyt nää ihmiset on järjestämässä katumellakoita jos eivät saa päättää asioista, laitettuaan itse ensin liian tiukat ehdot.
80 prosenttia äänestäjistä ei äänestänyt persuja ja nyt nää ihmiset on järjestämässä katumellakoita jos eivät saa päättää asioista, laitettuaan itse ensin liian tiukat ehdot.
Sama kuin selittäisi kaniinille. Mutta kova hinku on väkivaltaan, siitä huolimatta että päivät kuluu netissä soimaten mamuja väkivallasta ja mellakoista. Mut aukeaako näille asian ironisuus? Aukeaako kanille?
Vaan vähän päälle 70%, joten laskepas uudelleen kuinka suuri kannatus persuilla oli äänestäneiden keskuudessa.
Vaan vähän päälle 70%, joten laskepas uudelleen kuinka suuri kannatus persuilla oli äänestäneiden keskuudessa.
Jos lasketaan mikä oli persujen äänestysprosentti koko ÄÄNIOIKEUTETUSTA kansasta, se oli noin 14 prosenttia. Mieti sitä. 14 prosenttia haluaa että suomesta tulee Persulandia ja nyt ollaan järjestämässä sitten katumellakoita.
Rosa Meriläinen tänään Hesarissa
http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mik%C3%A4+ruotsissa+%C…
"Kukin saa olla yksittäisistä suomenruotsalaisten "etuoikeuksista" mitä mieltä tahansa, mutta hurriviha on asia erikseen. Ruotsinkieliset ystäväni ovat kertoneet, miten aivan puskista tänä keväänä on saanut kuulla herjauksia ja raivoryöppyjä vain siksi, että on katutilassa puhunut omaa äidinkieltään. Ruotsinkielisille poliitikoille on huudeltu: "Puhu Suomea!"
ja
"Kaikki vähemmistöt ansaitsevat erityisen suojelun ja kunnioituksen, sillä he eivät voi pitää puoliaan joukkovoimalla. Kun joukot kääntyvät kiusaamaan vähemmistöä, eletään pelottavia aikoja. Vähemmistö on aina haavoittuvainen, vaikka siihen kuuluisi kaksitoista varakasta perhettä. Eikö ole yksinomaan hienoa, että on olemassa vähemmistö, jota ei ole alistettu?
Täten ilmoitan meneväni siilipuolustukseen suomenruotsalaisen vähemmistön puolesta: ei yhtään heikennystä, ei yhtään, ellei vihapuhe lopu ja ruotsinkielisistä palveluista voida puhua vähemmistön etu mielessä.
Tässä ajassa, jossa monet vähemmistöt ovat joutuneet Suomessa julkisen ja arvovaltaisen hyökkäyksen kohteeksi on syytä puolustaa heitä kaikkia. Ei yhdenkään pidä joutua kuuntelemaan kadulla herjauksia tai kokemaan väkivallan uhkaa vain siksi, että on se mikä on."
Niin peesi.
Rosa Meriläinen tänään Hesarissa <a href="http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mik%C3%A4+ruotsissa+%C…" alt="http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mik%C3%A4+ruotsissa+%C…">http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mik%C3%A4+ruotsissa+%C…; "Kukin saa olla yksittäisistä suomenruotsalaisten "etuoikeuksista" mitä mieltä tahansa, mutta hurriviha on asia erikseen. Ruotsinkieliset ystäväni ovat kertoneet, miten aivan puskista tänä keväänä on saanut kuulla herjauksia ja raivoryöppyjä vain siksi, että on katutilassa puhunut omaa äidinkieltään. Ruotsinkielisille poliitikoille on huudeltu: "Puhu Suomea!" ja "Kaikki vähemmistöt ansaitsevat erityisen suojelun ja kunnioituksen, sillä he eivät voi pitää puoliaan joukkovoimalla. Kun joukot kääntyvät kiusaamaan vähemmistöä, eletään pelottavia aikoja. Vähemmistö on aina haavoittuvainen, vaikka siihen kuuluisi kaksitoista varakasta perhettä. Eikö ole yksinomaan hienoa, että on olemassa vähemmistö, jota ei ole alistettu? Täten ilmoitan meneväni siilipuolustukseen suomenruotsalaisen vähemmistön puolesta: ei yhtään heikennystä, ei yhtään, ellei vihapuhe lopu ja ruotsinkielisistä palveluista voida puhua vähemmistön etu mielessä. Tässä ajassa, jossa monet vähemmistöt ovat joutuneet Suomessa julkisen ja arvovaltaisen hyökkäyksen kohteeksi on syytä puolustaa heitä kaikkia. Ei yhdenkään pidä joutua kuuntelemaan kadulla herjauksia tai kokemaan väkivallan uhkaa vain siksi, että on se mikä on." Niin peesi.
Noita herjauksiahan saa vammaiset ja mielenterveyspotilaat kuulla koko ajan. Miksei meriläinen puolusta heitä? Tai somaleita. Taitaa vaan olla kavereina vähän bättre folk!!
Noita herjauksiahan saa vammaiset ja mielenterveyspotilaat kuulla koko ajan. Miksei meriläinen puolusta heitä? Tai somaleita. Taitaa vaan olla kavereina vähän bättre folk!!
Kuten myös miljoonaa mutta asiaa, joita ei maininnut juuri tässä kolumnissa.
Pitäisi päänsä kiinni jos sillä ei ole mitään järkevää sanottavaa. Suomalaiset eivät ole suomenruotsalaisia. Täällä on hyvin pieni vähemmistö joka puhuu äidinkielenään ruotsia mutta kaikki joutuvat silti hyppimään niiden tahdissa. Se ei millään istu mun oikeustajuuni. Suunnilleen sama kuin kaikki nyt pakotettaisiin koulussa opiskelemaan somalin kieltä.
Rosa Meriläinen tänään Hesarissa
<a href="http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mik%C3%A4+ruotsissa+%C…" alt="http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mik%C3%A4+ruotsissa+%C…">http://www.hs.fi/juttusarja/merilainen/artikkeli/Mik%C3%A4+ruotsissa+%C…;"Kukin saa olla yksittäisistä suomenruotsalaisten "etuoikeuksista" mitä mieltä tahansa, mutta hurriviha on asia erikseen. Ruotsinkieliset ystäväni ovat kertoneet, miten aivan puskista tänä keväänä on saanut kuulla herjauksia ja raivoryöppyjä vain siksi, että on katutilassa puhunut omaa äidinkieltään. Ruotsinkielisille poliitikoille on huudeltu: "Puhu Suomea!"
ja
"Kaikki vähemmistöt ansaitsevat erityisen suojelun ja kunnioituksen, sillä he eivät voi pitää puoliaan joukkovoimalla. Kun joukot kääntyvät kiusaamaan vähemmistöä, eletään pelottavia aikoja. Vähemmistö on aina haavoittuvainen, vaikka siihen kuuluisi kaksitoista varakasta perhettä. Eikö ole yksinomaan hienoa, että on olemassa vähemmistö, jota ei ole alistettu?
Täten ilmoitan meneväni siilipuolustukseen suomenruotsalaisen vähemmistön puolesta: ei yhtään heikennystä, ei yhtään, ellei vihapuhe lopu ja ruotsinkielisistä palveluista voida puhua vähemmistön etu mielessä.
Tässä ajassa, jossa monet vähemmistöt ovat joutuneet Suomessa julkisen ja arvovaltaisen hyökkäyksen kohteeksi on syytä puolustaa heitä kaikkia. Ei yhdenkään pidä joutua kuuntelemaan kadulla herjauksia tai kokemaan väkivallan uhkaa vain siksi, että on se mikä on."
Niin peesi.
Sehän kirjoittaa
"Tässä ajassa, jossa monet vähemmistöt ovat joutuneet Suomessa julkisen ja arvovaltaisen hyökkäyksen kohteeksi on syytä puolustaa heitä kaikkia. Ei yhdenkään pidä joutua kuuntelemaan kadulla herjauksia tai kokemaan väkivallan uhkaa vain siksi, että on se mikä on"
Ja tää painajainen ei lopu ikinä. Ihmettelin ennen vaaleja kun akateemiset jne. tuttavani kauhisteli persuja ja ajattelin ettei se nyt NIIN paha voi olla. No kyllä on.