Isotissinen vähän tukeva nainen saa aina seksiseuraa? Komeilta ja hoikiltakin?
Kommentit (22)
onko se sitten niin, että fiksut miehet eivät olekaan kiinnostuneita minusta? Pidetäänkö minua kevytkenkäisenä pelkästään ulkonäköni takia?
DrPhilissä nuori tyttö tahtoi suurennuttaa rintojaan isoiksi, mutta hänen isänsä vastusti siksi, että hän houkuttelisi vääränlaisia miehiä puoleensa. Näinkö minullekin on käynyt?
Entäs tämmönen sopivan pituinen pippeli, jolla ruskea pepun reikä
Kuka tahansa nainen saa aina seksiseuraa, jos vaan haluaa..
Kuka tahansa nainen saa aina seksiseuraa, jos vaan haluaa..
saa seksiseuraa jos haluaa, ja joskaan jokainen nainen ei saa seksiä keneltä hyvänsä mieheltä niin jokaiselle normaaleimmista vartalotyypeistä löytyy faneja mistä hyvänsä keskisuuresta joukosta miehiä (esim. ravintola tai työpaikka). Jokaisen niistä viidestäkymmenestä miehestä ei tarvitse haluta, mutta joku niistä viidestäkymmenestä todennäköisesti haluaa.
lähestyvät minua. Komeat, mutta idarit!
Huolisiko joku fiksu, ei niin itseään tyrkyttävä mies mut, vai karsastavatko?
Minulla olisi ehdoton tilaus sivistyneelle ja keskustelutaitoiselle naiselle, jolla saa lisäksi kaikin mokomin olla isot tissit.
Jos arvostat aidosti kulttuuria ja olet luonteeltasi positiivinen, olen valmis lähes mihin tahansa.
Minulla olisi ehdoton tilaus sivistyneelle ja keskustelutaitoiselle naiselle, jolla saa lisäksi kaikin mokomin olla isot tissit. Jos arvostat aidosti kulttuuria ja olet luonteeltasi positiivinen, olen valmis lähes mihin tahansa.
Elämää on sen verran tullut nähtyä, että inhimillisyys menee jo kirjasivistyksen edelle ja jopa usko.
Muuten ei löydy puhuttavaa, ja koko ajan ei jaksa katsella niitä tissejäkään.
mutta hyva tietenkin jos saa. ja seksiahan saa vaikka olisi vanha ruppanen huora ja sille pitaa miehen siita maksaa (miehet on hulluja).
kunnolliset ihmiset eivät halua seksiä kenen kanssa vaan ja sekös muakin ihmetyttää, että toiset kehuvat sillä, kuinka paljon saavat seksiä, haluavat vaihtelua jne, vaikka eivät kykene olemaan onnellisia missään parisuhteessa koskaan.
joten ei tippuisi seksiseuraa isorintaiselle, vaikka olisin vapaa;) Makunsa kullakin.
lihoessa kerää rasvaa kaikkialle muualle paitsi tisseihin. Sellaisiakin kuulemma on; eli läskejä pienillä tisseillä.
Itse ainakin pidän hoikista ja normaaleista ja naisista joilla on a tai b tissit. Sellaiset pystytissit on upeat.
Suuret rinnat on karseet.
Minulla olisi ehdoton tilaus sivistyneelle ja keskustelutaitoiselle naiselle, jolla saa lisäksi kaikin mokomin olla isot tissit.
Jos arvostat aidosti kulttuuria ja olet luonteeltasi positiivinen, olen valmis lähes mihin tahansa.
Miksi komea, hoikka, fiksu, toisen huomioonottava, isoista tisseistä villiintyvä Mies ei saa huomiota niiltä isorintaisilta.. Ihan jokainen Nainen tässä 35v elämässäni on omistanut hieman nänniä suuremmat rinnat. :-/
Itse ainakin pidän hoikista ja normaaleista ja naisista joilla on a tai b tissit. Sellaiset pystytissit on upeat.
Suuret rinnat on karseet.
Joo muttei helpolla parisuhdetta :(
Mulla on ollut parisuhde jo yli 20 vuotta ja tissit on isot edelleen :)
t.h75 =) ja hyvännäkönen ukko onkin...ei pyöreä nainen tarkota rumaa..kynnet hiukset meikit korot,oikeet värit ja tyyli=)lälllää!Olen nätimpi kuin moni muu!!