Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minullapa on jo kummilapsille joululahjat ostettu! =D
Kommentit (3)
Eilen tilasin ekat lahjat, kummipojalle Kärppä t-paidan ja pipon kun hän on 100% fani =)
Sit vaatetilauksia ajattelin alkaa tekemään, eipähän mene sitten joulukuussa kaikki rahat lahjoihin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vain hullu jättää kaiken joulukuulle. Sitäpaitsi on mukavaa nautiskella joulun alla vain tunnelmasta tarvitsematta höösätä korttien ja lahjojen kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Köyhän on pakko aloittaa lahjojen keräily hyvissä ajoin.