Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita karppauksen yrittäminen on lihottanut???

Vierailija
11.05.2011 |

Eli lyhyesti... olen aloittanut karppauksen useaan otteeseen ja olen perehtynyt karppauksen ideologiaan rasvojen ja proteiinien suhteen. Jossain vaiheessa kuvioihin sit kuitenkin on hiipinyt viljat ym. ja johtanut hiilareiden osalta ns. virallisterveelliseen. Samalla kuitenkin rasvat ovat jääneet vhh-tasolle ja tulos -> Läskin määrä kasvaa kehossa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole enään karppausta, jos syöt paljon hiilareita!

Juu, ei ole käynyt noin... karpaukseni jatkuu edelleen ja ehkäpä koko loppu elämän:)

Joskus aiemmin tosin laskin Painonvartioiden pisteitä ja siirryin siitä karppaamiseen, menee kyllä aikaa että saa ajatuksensa muuttumaan ja toisin päin toimiessa varmasti vielä vaikeampaa:)

Vierailija
2/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten muitakin tuhansia ihmisiä, jotka syövät perunalastuja, suklaata ym. ihan samalla yhdistelmällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuten kirjoitin karppauksen YRITTÄMINEN on lihottanut. Ja hei joo.. ja kuten myös kirjoitin niin lipsuessa vhh:sta virallisterveelliseen on rasvasuositukset jääneet päällle ja hiilari "yliannostus" ja rasvat eivät hyvä yhdistelmä mun kropalle. Hyvin suoritettua karppausta en todellakaan tuomitse, lähinnä nämä omat yritykset..

Vierailija
4/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa ties millä osa-alueilla. Työelämässä joutuu niin tekemään toistuvasti, samoin yksityiselämä tuo omat skarppausvaatimuksensa.

En kuitenkaan ole huomannut vaikutusta painon nousuun, pikemminkin tietynlaiset stressitilanteet pyrkivät alentamaan painoani.

Vierailija
5/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla karpata, koska pelkään juuri sitä, että sorrun syömään leipää ja hedelmiä, ja sit on ne rasvat ja hiilarit yhdessä....

Olen aloittanut monta kertaa, ja AINA sortunut em. hiilaripommeihin. Joten sit olen onneksi jättänyt rasvat vähemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan