Paljonko on pisin aika ilman seksiä parisuhteessasi?
Olemme vielä nuori pari, alle 25-vuotiaita, yhdessä 3 vuotta, kaksi lasta.. Noin vuosi sitten alkoi suhteessamme jonkinlainen kriisi ja seksi loppui. Sen jälkeen ei sillä saralla tapahtunut mitään ennen muutamaa viime viikkoa. Nyt tilanne on helpottunut ja olemme päässeet sen vaiheen yli, intohimo on alkanut palautua ja seksiäkin on ollut, tosin yhdyntää ei vieläkään.. Asiasta on kuitenkin puhuttu eikä kumpikaan tunne olevansa "pihtauksen uhri". Vaikka aika tuntuu näin kuukausia laskiessa valtavan pitkältä, tuntuu hienolta että sen yli on selvitty.
Kommentit (50)
unohtui mainita että lapsi asuu luonani,koska lopuksi naisella ei ollut aikaa lapselle.Sellaisia vastuullisia vanhempia tämä yhteiskunta tuottaa ja ruokkii.
esikoisen synnytyksen jälkeen 3vko:a ilman yhdyntää ja toisen lapsen jälkeen reilu viikko.
Normaalioloissa ei taida edes viikkoa mennä ilman. Sairastelu tai väsymys saattaa verottaa, mutta kyllä meillä joka viikko on seksiä. Joskus pari kertaa pävässä ja joskus kerran viikossa.
Ja olemme 22v ja 26v. Yhdessä reilut 4v.
2 vuotta eli raskaus ja imetysaika ihan putkeen.
Ja tämä miehen halusta, hän ei halua koskea naiseen, joka on raskaana tai imettää.
3kk ilman yhdyntää, muuta kopelointia kyllä. sekin, ettei itse hommiin päästy johtui täysin mun hitaasta toipumisesta. Haluja kyllä oli molemmilla, vaan kun ei paikat antanu periksi. Että onko toi nyt sit seksitön putki? Muuten pisin aika on ehkä jotain viikosta kolmeen viikkoon. meillä ei ole koskaan ollut tarvetta olla ilman seksiä. Kumpikaan ei pihtaa. Voisin melkein sanoa, että seksissä ei ole koskaan ollut ongelmia, muissa parisuhteen osa-alueissa kyllä.
Ollaan oltu yhdessä 14 vuotta ja meillä on kolme lasta. Mä olen halukkaampi osapuoli, ja jos mies yksin olisi vastuussa niin tauot olisivat varmasti pidempiä.
jos ei oteta lukuun synnytysten jälkeistä aikaa, missä maksimi oli 5 viikkoa ekan jälkeen kun oli 3.asteen repeämät. Ja silloinkin minä olin se joka seksiä vinkui ensin.
Mulla on ollut niin, että kaikista kiimaisin koko elämässäni olen aina ollut synnytysten jälkeen. Imetyksen jälkeen varsinkin olo on ollut kuin viidenmarkan huoralla :DD, eli se oksitosiini on saanut aikaan mulle kauheat seksihalut.Joten en tiedä mitä on synnytyksen jälkeinen haluttomuus. Lapset ovat aiheuttaneet harmia ja päänvaivaa vasta teini-ikäisinä, kun valvovat meitä pitempään ja kulkevat miten sattuu, melkein yllätetty housut kintuissa by lapset...
kun olin ulkomaanmatkalla. Molempien samassa maassa ollessa ei ole koskaan mennyt viikkoakaan ilman.
raskauden viimeinen vko+3vkoa, että jälkivuoto loppui. Yhdessä ollaan oltu 3v.
vaimo ilmoitti synnytyksen jälkeen ettei ole enää aikaa parisuhteelle.Nykyään on exä,maailma on oikeasti täynnä ihania naisia :)