Onko mitään keinoja saada rinnat edes VÄHÄN isommaksi ilman kirurgin veistä?
Kaikki keinot otetaan vastaan!! minulle kun riittäisi edes nykyisestä AA:sta -> A-kuppeihin. Onko jollain kokemusta esim. mammateen vaikutuksesta?
Kiitollisena kaikista vinkeistä!
Kommentit (25)
Mulla 48-kiloisena B-kuppi; 56-kiloisena D-kuppi ja nyt 60-kiloisena E-kuppi. Isot rinnat luomusti!
Läskiä niihin tisseihinkin kertyy. Myös e-pillerit on saanu tissit isommaksi. T. Entinen D-kuppi, nykyinen G, +35 kg, vuosia e-pillereitä.
ja valitettavasti tuo lihotus-metodi ei kohdallani toimi :(
E-pillereistä saattaisin ollakin kiinnostunut, tai ylipäätään jos jollain hormonilla olisi mahdollista saada niitä rintoja pikkaisenkin kasvamaan. Osaatteko nimetä tähän tehokkaimman hormonivalmisteen :)?
jäi isoiksi sen jälkeen, kun olin lopetenut imetyksen. Onneks niistä ei tullu sellasia patalappuja.
Olet mittojesi perusteella terveellisen hoikka. Todennäköisesti olet upea sellaisena kuin olet!
Mitat 167cm/58kg
ja valitettavasti tuo lihotus-metodi ei kohdallani toimi :( E-pillereistä saattaisin ollakin kiinnostunut, tai ylipäätään jos jollain hormonilla olisi mahdollista saada niitä rintoja pikkaisenkin kasvamaan. Osaatteko nimetä tähän tehokkaimman hormonivalmisteen :)?
Viimeisinä vuosina lapsi voi imeä kerran pari viikossa ja joskus enintään kerran päivässä. Meillä imi 4 vuotiaaksi. Hidas imetyksen lopettaminen.
Tulos kaksi vuotta imetyksen päättymistä, että aa75 koko on muuttunut d75:ksi. Painan kolme kiloa enemmän kuin ennen raskautta eli suosittelen varomaan isoa painonpudotusta (>riiput rukkaset?)tai lihomista (>läski menee väärään paikkaan). Vain rintojen läskejä kasvatetaan. Toimi ainakin minulla kun nykyinen BMI on 24.
Mulla oli varsinkin toisen lapseni ollessa imetysikäinen ihanat rinnat :) Valitettavasti imetyksen lopetettuani ( vauva 8kk) rintani kutistuivat vielä olemattomammiksi kuin ennen raskautta :(
Omaan kyllä muuten hyvän itsetunnon mutta olemattomatt rintani isorintaisten naisten suvussa ovat oma heikkokohtani. En ymmärrä miksi nuo suvun naisten rintageenit kiepsahtivat kohdallani täysin päinvastoin.
Toppauksia onkin jo kaapit täynnä, ne sentään jeesaavat asiaa hiukan :)
Raskaus tai lihominen ?
Mutta kamoon , vähän suhteellisuudentajua.
Oikeasti elämässä on suurempiakin ongelmia.
Käsittääkseni pienilläkin rinnoilla voi ihan hyvin imettää.
Kunhan rinnat on terveet. Joka kymmenes muistaakseni sairastuu rintasyöpään...
mulla on viiden lapsen imetyksen jäljiltä a-kuppi, ennen raskauksia oli b.
olen tyytyväinen, sillä rinnat ei ole tiellä juostessa ja urheillessa. ja topatuilla liiveillä saa vaatteet istumaan hyvin.
pienirintainen on tyttömäinen, mikä muutenkin olen kropaltani. isot tissit olis tätimäiset.
Rintojen suurennus pillerit - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.
Tervellisen hoikka?!
Ite olen 170cm ja 46 kiloo ja laihdutus käynnissä. Älkää pilailko muiden ihmisten kustannuksella. Aloittaja pyysi apua rintojen kanssa ei valehtelua kehosta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olet mittojesi perusteella terveellisen hoikka. Todennäköisesti olet upea sellaisena kuin olet!
Mitat 167cm/58kg
ja valitettavasti tuo lihotus-metodi ei kohdallani toimi :( E-pillereistä saattaisin ollakin kiinnostunut, tai ylipäätään jos jollain hormonilla olisi mahdollista saada niitä rintoja pikkaisenkin kasvamaan. Osaatteko nimetä tähän tehokkaimman hormonivalmisteen :)?
Tähän siis vastasin
Kokeilin jo itseni "lihottamista", ei vaikutusta, rasva kerääntyi kaikki jenkkakahvoiksi ja näytin entistäkin epäsuhtaisemmalta :(