Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli jäädä kotiin...

Vierailija
10.05.2011 |

Vanhin lapsi on menossa 3. luokalle ja nuorempi eskariin.

Pariksi kolmeksi vuodeksi.

Tuntuu että tarvitsevat minua vielä kovin! Ja perheen elämäkin olisi paremmalla mallilla kun koti olisi siisti, eikä vanhemmat olisi aina väsyneitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jäin vaikka en ymmärrä miten pärjätään, mutta lapset tarvitsee äitiä lähelle. Kannatan. Joskus on otettava riskejä!

Vierailija
2/4 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vanhin jo 2. luokalla,keskimmäinen eskarissa ja pienin täyttää vuoden alussa 3 joten työ kutsuu. Tuntuu vaan siltä että teen väärin kun menen töihin,ihan kuin lapsuus loppuisi heiltä siihen..

Mutta jos jään kotiin tuleeko mitään tukea mistään? Jos ilmoittaudun työttömäksi(ja eroan töistä) niin eikös sitten pidä alkaa käydä kursseilla ja mennä töihin jos niitä ilmaantuu(ja mun alalla ilmaantuu)?? Vai elääkö kotiäiti vain miehensä tuloilla? Siihen musta ei kyllä ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai elääkö kotiäiti vain miehensä tuloilla? Siihen musta ei kyllä ole..

Ei sen kummempaa. Jos pari yhdessä päättää, että näin on parempi kaikille, hommassa ei mielestäni ole kyse "elättämisestä".

Meillä kuopuskin on jo ekalla, eikä meistä kumpikaan (mies tai minä siis) todellakaan kadu, että olen ollut lasten kanssa kotona. Varmasti tekee lapsille hyvää.

Vierailija
4/4 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan kotona.

Minä olen tienannut sikahyvin viimeiset 15 vuotta, joten perheen talous kyllä kestäisi, enkä eläisi miehen siivellä, vaan omilla säästöillä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme