Lastenhoitaja tarjolla Lahdessa
Olen lukiolainen Lahdesta, Lyseon lukiosta. Olen tehnyt lastenhoitokeikkoja viimeisen neljä vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti. Yleensä muutaman kerran kuukaudessa.
Lapset, joita olen hoitanut ovat olleet 6kk ja sitä vanhempia, mutta nuoremmatkaan lapset eivät tuota ongelmia. Perheet joilla olen ollut lastenhoitajana, ovat pääosin olleet kahden lapsen perheitä, joten useamman lapsen kanssa oleminen samaan aikaan ei ole vierasta.
Muuten kokemusta lapsista on tullut harrastusteni kautta. Olen kahdeksatta vuotta mukana partiotoiminnassa ja pidän tällä hetkellä ryhmää 12-13.v tytöille. Olen myös mukana Suomen Punaisessa Ristissä, jossa olen saanut kerhonohjaajakoulutuksen. Suoritin myös peruskoulussa 9.lk työelämään tutustumisen (2vko) Launeen Päiväkodissa alle 3.v ryhmässä. Hygieniapassi sekä ensiapukurssi ovat suoritettuina.
Luonteeltani olen melko puhelias ja ulospäin suuntautunut. Uusiin ihmisiin tutustuminen sekä ulkoilu säässä kuin säässä on mukavaa. Kerron mielelläni itsestäni jotakin lisää tai tulen vaikka näyttäytymään joten ota ihmeessä yhteyttä; s-postiin he.heikkila@hotmail.com
-Heidi