Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virkkaajat apuja!!! Jos ohjeessa sanotaan yksi pylväs kahteen

Vierailija
10.05.2011 |

seuraavaan pylvääseen, niin tarkoittaako se, että yksi pylväs kumpaankin vai että nämä kaksi yhdistetään sillä yhdellä pylväällä?

Kyseessä on kohopylväs, jossa lanka kierretään edellisen kerroksen pylvään takaa, joten minusta voi tulkita kummin tahansa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä tarkoittaa yhtä pylvästä kahteen seuraavaan pylvääseen. Ei yhdistetä.

Vierailija
2/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta pylvästä? Pentele, oon tehnynnä väärin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea tietää, kun ei tiedä, millaisesta ohjeesta on kyse. Onko kappaleen tarkoitus kaventua? Silloin tietysti vain yksi pylväs.

Vierailija
4/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea tietää, kun ei tiedä, millaisesta ohjeesta on kyse. Onko kappaleen tarkoitus kaventua? Silloin tietysti vain yksi pylväs.

pysyä samana tai jopa leventyä.

En ole ennen virkannut mitään isompaa enkä varsinkaan tällaista kuviota niin en tiedä... Ehkä puran tuon kerroksen ja koitan tehdä yhden kumpaankin kahteen.

ap

Vierailija
5/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apuja vaan apua!

minä halusin apuja. Useammalta henkilöltä. Kieliopissa olen paljon parempi kuin virkkauksessa.

Vierailija
6/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten olet tekemässä ja mistä ohje on?

Mutta joo, jos kappaleen on tarkoitus pysyä melko saman levyisenä, niin tuskin pylväsmäärä silloin vähenee. Tosin miksi sitten asia on ilmaistu noin... Laitatko vähän pidemmän pätkän siitä ohjeesta, ainakin koko sen kerroksen?

Vierailija
7/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meni tosiaan niin, että kumpaankin pylvääseen tuli yksi pylväs. Purkesin ja tein uusiksi, ja oli tolkullinen myös seuraavassa kerroksessa. Mutta vähän hämärästi sanottu.

Tosin huomasin myös (ihan itse!) että yhden rivin ohjeesta puuttui yhdestä kohdasta ketjusilmukat. Liekö käännöksessä jäänyt ja samassa tullut tuo hiukan epäselvä muoto, ohje on Koukussa-kirjasta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi