Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin uutta poikaystävääni, en aio kertoa. Mikä minua vaivaa? Hulluko olen?

Vierailija
10.05.2011 |

Uusi poikaystäväni on ihana ja olen kauhean ihastunut häneen. Minua pelottaa se vauhti millä asiat etenevät, vaikka olemmekin molemmat yhteishuoltajia ja molemmilla on viikko viikko metodilla lapset. Pelästyin ilmeisesti kaikkia näitä tunteita ja viime perjantaina pokasin puolitutun baarista ja harrastimme monta tuntia kännistä seksiä.

Minua ihmetyttää miksi minua ei hävetä, nolota tai kaduta. Minusta se oli ainoa järkevä teko mitä voin tehdä. Mikä helvetti minua vaivaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä loppuu naimisiinmenoon - seksi, elämä, tyhmyys, mikä?

Vierailija
2/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paneminen, nussiminen ja seikkailut. Sen jälkeen se on sitä samaa ja sitä samaa ja sitä samaa ja kaikki uusi menee kovin vaivalloiseksi. Pitää oikein istua miettimään, että mitäs tehtäis, jotta ois jotain uutta ja jännää ja himottavaa.

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli "ainoa järkevä teko" ?

Vierailija
4/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jotenkin vähentää painetta uudesta suhteesta ja tehdä jotain mikä vie ajatuksia uudesta miehestä.

Paine on jotenkin mulle liikaa. Puhumme aamulla puhelimessa, illalla monta tuntia puhelimessa, tekstaamme koko päivän ja kauheasti tunteita ja kaikki menee liian nopeasti. Joka toisen viikon lähes asuimme yhdessä. Olemme tunteneet kuukauden ja alusta asti suhde on ollut jotenkin liian vakava.

Panikoin ja halusin jotain muutakin... ehkä siksi, että en ota juttua liian vakavasti ja pety karvaasti kun kaikki meneekin pieleen tai mies kyllästyy minuun.

Pitäiskö mun jättää mies?

ap

Vierailija
5/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelle suoraan, että olet ihastunut mutta asiat etenevät mielestäsi liian huimaa vauhtia. Voithan vedota myös lapsiin. Varmasti mies ymmärtää. Selvittele rauhassa tunteitasi ja ajatuksiasi. Tuosta kännipanosta en menisi sinuna sanomaan; se nyt ei mielestäsi ole niin olennaista tässä ja jos olet miehestä tosissaan kiinnostunut, vois viedä "pisteesi" hänen silmissään.. Tsemppiä :)

-2-

Vierailija
6/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sitoutumiskammoinen? Vähän vaikuttaa siltä, kun pelästyit noin kovasti poikaystävän halua edetä suhteessa.

Mutta: älä kerro panostasi, vaan unohda se.

Ja yritä saada poikaystävääsi tajuamaan, että haluat edetä hiukan rauhallisemmalla tahdilla.

Vierailija
7/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt vauhtia on liikaa.

Että et ehdi lainkaan kohta tuntea omia tuntemuksiasi. Ehdota treffejä laffaan, syömään tai jonnekin.

Tuollainen alkuajan koko ajan yhdessäolo on ahdistanut muakin.

Lopulta sanoin, että haluan olla myös välillä vapaaviikkoina yksinoloa. Ei niin, että koko aika yhdessä.Se auttoi vaikka tuo mies vähän möksähti aluks.

Nyt ollaan naimissa ja yhdessäoloa takana 17 v.

Vierailija
8/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelle suoraan, että olet ihastunut mutta asiat etenevät mielestäsi liian huimaa vauhtia. Voithan vedota myös lapsiin. Varmasti mies ymmärtää. Selvittele rauhassa tunteitasi ja ajatuksiasi. Tuosta kännipanosta en menisi sinuna sanomaan; se nyt ei mielestäsi ole niin olennaista tässä ja jos olet miehestä tosissaan kiinnostunut, vois viedä "pisteesi" hänen silmissään.. Tsemppiä :)

-2-

Vierailija
9/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdistaakseen kasvonsa täytyy miesystäväsi haastaa seksikumppanisi kaksintaisteluun.

En näe kovinkaan montaa vaihtoehtoa. Ehkä olisi parempi että jätät miesystäväsi tai annat hänen jättää sinut niin hän säilyttää kasvonsa.

Ymmärräthän hyvä tyttö sen, että olet pilannut hyvän miehen maineen.

Vierailija
10/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miehen maine minnekään mennyt. Sitäpaitsi kännipanonikin oli naimisissa, joten kukaan ei koskaan tule tietämään tästä mitään.

Sitoutumiskammoinen? Todellakin ja ihan täysverisesti.

Vierailija
11/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sua mikään vaivaa, ihan huora olet ja itsekäs idiootti eli juuri sellainen mitä kukaan ei halua jos sut tuntisi.

Vierailija
12/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten asiat on sillä sujut. melkosen löyhää touhoa tuollainen jos ei edes kerrota miehelle panemisiaan. siinä on mieheltä maine mennyt.

voithan sinä pelastaa miehesi maineen väittämäläl että tämä raiskasi sinut niin hän voi sitten auttaa sinua selviämään eteenpäin.

kyllä tuossa miehen maine on mennyt hyvinkin pitkälti

Vierailija
13/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, tekosi perusteella, että olet aika mielikuvitukseton ihminen kun ratkaiset liian nopeasti etenevän suhteen jännityksen pettämällä. Se on suunnilleen tylsintä mitä voi tehdä, tuo parisuhteessa tulevien "ongelmatilanteiden" hoitaminen menemällä vieraisiin. Ja sitten tulet vielä tänne hakemaan - mitä? Synninpäästöä vai ruoskaa?

Et ole hullu, olet tavisten tavis.

Vierailija
14/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan wt-huora ja tyhmä, noitahan on 13 tusinassa, joten sano sille poikaystävällesi nyt vaan hei hei, ettei se saa tuollaista paskakasaa vaivoikseen.

Vierailija
15/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaivana että jakelet tavaraasi vähän turhan löyhästi?

Vierailija
16/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osaa vielä sitoutua ja opettelet sitä. Kunhan ei toistu niin menet vain elämäsä eteenpäin.

Vierailija
17/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet avioliittoainsta!!

Jos minulla olisi poika ja olisit tyrkyllä veisin poikani Timbuktuun!

Vierailija
18/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen osasi sanoa:)

Vierailija
19/19 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennenkuin menin naimisiin, tein saman tempun. Pelosta, järkytyksestä ja siitä syystä, että siihen se sitten loppuu. No eipä se kyllä loppunut kuin 10 vuodeksi, mutta kuitenkin.

Joskus vaan pitää saada lisää ilmaa siipien alle ja toi on tyhmä, mutta ymmärrettävä tapa toimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan