Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö moni aamiaiseksi kaurapuuroa?

Vierailija
10.05.2011 |

Mä olen taas oppinut tykkäämään siitä, kun maustan hieman ja mikrossa on helppo tehdä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen puuron mikrossa. 3 dl maitoa ja 2 dl pikakaurahiutaleita. Veteen keitetty on ihan karseeta. Syödään marjasopan kanssa. Syön klo 7 aikaan. Hyvin jaksaa puoli kahteentoista.

Vierailija
2/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ollut neljänviljan puuroa, mutta viimeinen puuro tullee syötyä huomenna ja sitten on taas kaurapuuroa. Vatsa tykkää kaurapuurosta enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö syynä tuo raejuuston proteiini, pitää hyvin nälän 4 tuntia.

Vierailija
4/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä nälkää. Siis puuro sellaisenaan. Siitä tulee sellainen oikein vatsaa pakottava nälkä, oikeastaan huonompi tunne kuin se, ettei syö aamulla mitään. Syön mieluummin 1-2 palaa ruisleipää tai vaikka maustamatonta jugurttia ja mysliä, joilla nälkä pysyy poissa kevyesti lounaaseen saakka.

Vierailija
5/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein syön.

Vierailija
6/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin oli neljän viljan puuroa, mustikoiden ja maidon kanssa. mikrossa teen, joka aamu.

Vierailija
7/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää oli. Meillä puuroa melkein joka aamu.

Vierailija
8/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aamu :)

Vierailija
9/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet maitoa ja puolet vettä, suolaa ja voisilmä :)

SLURPS!

Vierailija
10/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn. Kuinka pian syötte sitten seuraavan aterian? Onko silloin jo kirkuva nälkä?

Kun vielä söin puuroa, en mitenkään pärjännyt sillä kolmea tuntia kauempaa. Yleensä nälkä oli jo kahden tunnin kuluttua.

Puuronkorvikkeena syön yleensä psylliumista, vedestä, kermasta, sukrinista ja puolukoista tehtyä "vispipuuroa". Sillä pärjää neljäkin tuntia aivan loistavasti.

Vierailija
11/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllästyn ja sitten mennään leipä tai jogurttilinjalla. Nyt olen taas syönyt puuron useampana aamuna. Minulla se pitää nälän sen 3 tuntia.

Vierailija
12/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo oikee koskaan oppinu sitä syömään, kun lapsena puurojen aamusyönti loppu 5 vuotiaana keliakian toteemiseen. Vasta 8-9vuotiaana sain taas aloittaa puhtaan kauran syönnin, mut puuroo en sit enää huolinu vaik muu perhesöi :D

Yleensä syön jogurttia johon sekoitan desin kaurahiutaleita, se on tosi hyvää :)

Lapsia tosin ei ole vielä.... sit ku tulee, pitääköhä opetella kaurapuuron syönti xD

Vierailija
13/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla, kuten niin monina muinakin aamuina. Marjakeiton ja parin leivän kanssa. Pitää nälän poissa useita tunteja. Jos syön aamulla vaikka kahdeksan aikaan, nälkä tulee vasta yhden aikaa..

Vierailija
14/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä nälkää. Siis puuro sellaisenaan. Siitä tulee sellainen oikein vatsaa pakottava nälkä, oikeastaan huonompi tunne kuin se, ettei syö aamulla mitään.

Syön mieluummin 1-2 palaa ruisleipää tai vaikka maustamatonta jugurttia ja mysliä, joilla nälkä pysyy poissa kevyesti lounaaseen saakka.

Vierailija
15/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin kun on aikaa hauduttaa perinteistä Elovenaa kunnolla pehmeän makuiseksi (ei ole mikroa). Se on hirmuisen hyvää. Mies ja lapset maustavat omenoilla tai omenasoseella ja kanelilla, itse syön perinteisesti maidon, sokerin ja voisilmän kanssa. :)

Vierailija
16/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla, kuten niin monina muinakin aamuina. Marjakeiton ja parin leivän kanssa. Pitää nälän poissa useita tunteja. Jos syön aamulla vaikka kahdeksan aikaan, nälkä tulee vasta yhden aikaa..

Pelkkä puuro ei kauaa nälkää pidä. Tosin ei noilla lisukkeillakaan 5 tuntia, ehkä 3 tuntia.

Vierailija
17/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro ei pidä nälkää, ainoastaan närästää.

Vierailija
18/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä

Vierailija
19/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä

Ihan satunnaisesti menee minulla ne pussit.

Vierailija
20/30 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaihdellen kaurapuuroa, ruispuuroa (hiutaleista), riisipuuroa (hiutaleista), neljän viljan puuroa, mannapuuroa jne. Mutta aina syön lisäksi myös 1-2 palaa leipää. Lounas on sitten n. 4 h päästä aamupalasta ja sinne asti pärjää hyvin. Pelkkä puuro ei mullakaan riitä.