Uusi mies kysyi koska olisi lasten aika
Ollaan seurusteltu vuosi! Okei, ikää on vähän yli 30 molemmilla, mutta kysymys tuli vähän puun takaa! Voitais kuulemma jättää ehkäisy pois heti kun muutetaan yhteen... Olen vähän järkyttynyt. Miksi pitäisi hypätä lapsiperhearkeen nyt kun voitais nauttia toisistamme ja olla kahdestaan. Olis nyt edes kosinu ensin!
Kommentit (6)
Miksi ylipäätään joka miehen kanssa pitää niitä lapsia pusata.
Mun, sun ja meidän lapset =(
Olis nyt edes kosinu ensin!
lasten teko kuuluu avioliittoon. Älä tule tänne kolmen vuoden päästä valittamaan, miksei mies halua naimisiin vaikka on talo ja kaksi lasta.
kehotan ehdottomasti ensin tutustumaan uusperheen arkeen ennen niitä omia lapsia. En ymmärrä tuossa tilanteessa ajatustakaan niistä omista, yhteisistä lapsista, kun koko perhettä ei ole edes vielä saatu toimimaan. Kannattaa lukea täältäkin muutama viestiketju näistä uusperheen tilanteista, niin tajuat, miksi se perhe pitää saada ensin toimimaan.
JOs taas kummallakaan ei ole lapsia ennestään, niin ihan ok ajatus. Toki ensin nyt olisi hyvä vähän tottua siihen yhteisasumiseen mutta muuten ymmärrän kyllä.
Me olimme seurustelleet neljä vuotta ennen yhteenmuuttoa, joten puolen vuoden asumisen jälkeen jäi pillerit pois. Kyllä sitä lasta saikin odottaa ja lopulta hoidoilla saatiin. Olin 28-vuotias, kun pillerit jätettiin pois ja 32-vuotias, kun eka lapsi syntyi. Ihan kaikkea ei kannata varmistaa ja miettiä ja odottaa, jos ne lapset ovat kuitenkin suunnitelmissa joskus. Fiksu varmistaa tärkeimmän (sen parisuhteen toimivuuden) mutta antaa muiden kriteerien olla matalammalla, jos ikää on jo yli 30.
Miehellä taitaa olla joku vauvakuume:(
mitä tämä viimeinen lause tarkoittaa?
ap
Fiksu varmistaa tärkeimmän (sen parisuhteen toimivuuden) mutta antaa muiden kriteerien olla matalammalla, jos ikää on jo yli 30.
Sano sitten suoraan, että et ymmärrä lasten päälle. Ettei mies turhaan haaskaa elämäänsä.
Mies
Joillakin käy niin, että mies sanoo aina vaan, että EHKÄ joskus sitten.
Ja voithan sinä aina kertoa hänelle tuntemuksistasi, että jos vaikka siirrätte hanketta vuodella.