Apua! Mikä olis hyvä aurinkorasva, kun palan herkästi??
Nyt olen käyttänyt apteekin lasten Eucerin-aurinkorasvaa, tänäänkin esim. olin n.45min ulkona ja silti paloin :/ Mitä ihmettä mä ostan, etten pala?
Kommentit (5)
Ei haise aurinkovoiteelle ja imeytyy kivasti. Mulla on kertoimena 30 ja etenkin näin alkukesästä lisäilen sitä vähintään tunnin välein.
Apteekista saa varmaan muitakin hyviä voiteita. Jatkossa käytän taatusti vaan apteekkivoiteita, ovat hintansa väärttejä.
mä olen joskus käyttänyt tätä,
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=…
ja toinen tää vichyn.
Ulkomailta olen ostanut isompiakin suojakertoimia, niitä voisi saada jostain erikoisliikkeestä (kiipeily, purjehdus tms.)
2
neurophena sk 70, mutta en tiedä saako sitä Suomesta.
Kannattaa olla pitkähihainen paita ja pitkäpunttiset housut ja aurinkolippa tai -hattu.
mä palan myös tosi helposti ja olen löytänyt 99 % suojan AMBRE SOLAIREN rasvoista, kertoimet 20 ylöspäin, pienemmätkin suojaavat. mutta ne oikeasti toimii tosi hyvin. !!!! kehotan kokeilemaan. ostin itsekin apteekista vaikka mitä lasten voiteita tosi kovilla kertoimilla ja paloin aina. mut kokeile tuota merkkiä ihmeessä! voidemainen on hyvä, samoin se spray suihke. ja noitahan saa melkein kaikista marketeista.
Mä aloitan aina jostain tosi isosta, 40-50.