Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään synnytys kestänyt äärettömän lyhyen aikaa? Oliko kivaa?

Vierailija
09.05.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään synnytys kestänyt äärettömän lyhyen aikaa?

mulla kesti toka synnytys viis tuntia ja oli kivempi kuin eka reilut 12 h sairaalassa... vaikkei nopeeseen synnytykseen meinaa päästä oikein mukaan ja en ehtinyt saada (sairaalassa 2h) eiduraalia niin kaikki supparit tuntui vatsassa ihan hirveeltä.. mutta en ikinä vaihtais sitä 12h synnytykseen.

Vierailija
2/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tuntia ja 20 minuuttia, mutta lyhyt oli ekaan verrattuna joka kesti 20 tuntia ja 30 minuuttia.

Eka oli kamala, meinas taju lähteä. Toinen ihan jees, kun kesti niin vähän aikaa. Samat puudutukset molemmissa. Väliä synnytyksillä 10 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli paljon mukavampi. Kummassakaan en ehtinyt saamaan kivunlievitystä kun tulin niin myöhään sairaalaan.

En miellä synnytyksiäni tosi lyhyiksi, mutta vastasinpa nyt kuitenkin :)

Vierailija
4/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä esikko 7h 30min ja kuopus 4h. Oli kyl kivuliaampi supistusten suhteen toi 4h, kun ei ehtinyt saada muuta kuin ilokaasua hetki ennen ponnistusvaiheen alkua (n.30min ennen lapsen syntymää).

Mut oli kivempi, ku esikon syntymä, jota sain kylläkin epiduraalin, mut imukuppi synnytys ja välilihan leikkaus. Jälki toipuminen kivuliasta pitkä...

Vierailija
5/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisestä supistuksesta, jonka tunsin 25 min ja kivaa oli!

Vierailija
6/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin osastolla puoli neljän maissa yöllä supistuksiin ja lapsi syntyi 1h 40 min kuluttua. Salissa olin vartin, josta ponnistin 5 minuuttia. En kaivannut kivunlievitystä. Ainoa miinus oli, ettei edes ehtinyt tajuta, että tuli synnytettyä.

Vierailija
7/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia kesti ja ponnistus minuutin. Vaikka kivut oli kovempia, kun ei ehtinyt saada mitään puudutteita, niin kyllä se paljon helpompaa oli, kun ei tarvinut tuntikausia kärvistellä. Ja mä nimenomaan olen ajatellut tuolla sanalla, että synnytys oli kiva.

Vierailija
8/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti 2h 35min, josta ponnistusvaihe 2min ja sain epiduraalin ym.. toka kesti 3h ja sain siinäkin kaikki kivunlievitykset.. iloinnen olen, että kesti noin vähän aikaa, koska en olis jaksanut mitään pitkiä synnytyksiä.. toinen synnytys päättui hätäsektioon.

Vierailija
9/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti ekasta supistuksesta lapsen syntymään tunnin, ponnistusvaihe 3min, nopea ja helppo synnytys. Kivasta en niinkään tiedä. Ehkä kivointa oli se, että aamulla (lapsi syntyi aamuyöllä) olo oli täysin normaali, ihan kun ei olisi synnyttänytkään.

Vierailija
10/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivatkin synnytyssupistuksia. Ehdin soittaa vanhemmilleni, käydä suihkussa ja lähteä. Sairaalan ovella olin 7cm auki ja vauva syntyi 30min päästä.

Ei ollut oikein kivaa, melkein luomusynnytys. Ilokaasua sain vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi