Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten kiihotusvoiteet

Vierailija
09.05.2011 |

Nettiostoksilla törmäsin tuommoisiin voiteisiin ja mielenkiinto heräsi että saisiko noilla vaimon sukat pyörimään jalassa sängyssä.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa omakohtaisia kokemuksia? Toimiiko? Voiko mies nuolla samalla kun noita käyttää? Onko täyttä humpuukia jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiostoksilla törmäsin tuommoisiin voiteisiin ja mielenkiinto heräsi että saisiko noilla vaimon sukat pyörimään jalassa sängyssä.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa omakohtaisia kokemuksia? Toimiiko? Voiko mies nuolla samalla kun noita käyttää? Onko täyttä humpuukia jne.

Heippa, meillä käytetään sellaista voidetta nimeltään adam&eve. Jotain ainettahan siinä on kun alkaa ihanasti polttelemaan, laitan vaimolleni pillulle sitä samalla kun hieron, nännit näyttävä myös pitävän siitä. Kyrvälleni kun sitä laittaa niin kyrpä kovettuu entisestään. Kokeilkaa ihmeessä M45.

Vierailija
2/9 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei oikein halua käyttää mitään tällaisia; hänen mielestään luonnonnesteiden pitää riittää :( Itse haluaisin läträtä, minusta se on kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei oikein halua käyttää mitään tällaisia; hänen mielestään luonnonnesteiden pitää riittää :( Itse haluaisin läträtä, minusta se on kiihottavaa.

Luulen että tykkää.

Vierailija
4/9 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itellä ei toiminu ainakaan. Kerran yks yhden illan hoito laitto jotain kiihotusvoidetta mun klitalle ja mua se ei kyllä sytyttäny mitenkään en huomannu minkäänlaista eroa

Vierailija
5/9 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tykkää.

mutta kuten jo totesin, miehen mielestä luonnonnesteiden pitää riittää.

Vierailija
6/9 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tykkää.

Niin kiihottiko se entistä enemmän vai kiihottaako vain läträäminen oli se öljyä tai tavallista liukkaria?

Vierailija
7/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tykkää.

Niin kiihottiko se entistä enemmän vai kiihottaako vain läträäminen oli se öljyä tai tavallista liukkaria?

Öljyä tai liukkaria, kunhan mies vaan suostuisi läträämään.

Vierailija
8/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tykkää.

Saisit miehesi kerran kokeilemaan niin uskoisin että pitäisi siitä, niin kävi minullekkin.