Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko isä vaatia viikonlopputapaamiset lapsen kans niin

Vierailija
09.05.2011 |

että lapsen pitää toistuvasti olla pois eskarista/koulusta? siis la-ma. Miten v-lopputapaamiset teillä yleensä järjestetty?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamisista noin voimakkaasti. Oletko varma ettei ole hyväksikäyttö kyseessä.

erotilanteessa laaditaan joko lastenvalvojalla tai omatoimisesti lakimiehellä ja vahvistetaan käräjäoikeudessa. Tällainen sopimus täytyy teilläkin olla. Jos siinä lukee jotain epämääräistä ja isä alkaa mahdottomaksi ilmoitat, että tavataan lastenvalvojalla sitten ja sovitaan siellä yksityiskohdista.

Lastenvalvoja kyllä kertoo isälle, ettei koulusta voi olla pois oman halunsa vuoksi.

sellaista "rajoittamaan" omaa elämäänsä. Tapaamiset ollu "suullisella sopimuksella" ts silloin kun isä sattuu haluamaan tavata. Jätti mut raskausaikana ja vasta kun lapsi täytti 3v, alkanu tapaamiset kiinnostaa. Nyt ei halua lastenvalvojalle jotta ei tarvis maksaa elatusta minimiä enempää (lastenvalvoja on tästä huomauttanut hänelle jo kahdesti mutta ei vaan suostu) ja uhkailee että jos mennään oikeuteen, mun masennusdiagnoosi paljastuu ja se tarkoittaa että olen huono äiti :( Lapsi nyt 6v ja edelleen jännittää isän luo menoa niin että maha kipeä aina ennen, ja itkee miksi sinne on pakko mennä, olen sit suostutellut aina, jopa lahjonut. Ahdistaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä