Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään vyöruusu? Miten pärjäät sen kanssa?

Vierailija
09.05.2011 |

Miten hoidat? Miten usein se oireilee?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten oli jäsenet kipeät. Etenkin oikea puoli . Koska on nivelrikkoa aloin syödä tulehduskipu lääkettä. Sitten nousi syheröä ja luulin tietenkin ötököitten puremiksi myllättyäni pehkoissa ja puutarhassa. Syheröt laajeni ja suureni kun viikko oli kulunut. Onneksi mieheni tutkasi ja maallikkosilmin totesi vyöruusuksi nettisivuja tutkittuaan. Nyt on kunnon täsmäropit. Mutta kyllä on kipeä olo ja ihon pinta "ärjyy" jos sitä koskettaa. Nähtäväksi jää miten etenee.En ikinä voinut kuvitella jotain vyöruusua. Olin kyllä kuullut tuttavapiirissä mutta että minuunkin...!!!

Vierailija
2/4 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusinut sen jälkeen. Mun yhdellä lapsella oli 7-vuotiaana ja siitä tarttui meidän kuopukseen vesirokko. Meillä kummallakaan ei jäänyt hermosärkyjä eikä meillä ollut myöskään lääkitystä. Silloin ei varmaan ollut edes olemassakaan vyöruusuun lääkitystä, kun itse sen sairastin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen ei ole vaivannut.

Vierailija
4/4 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa, kun sain lääkärin määräämän lääkityksen. Lääkitys ehkäisee pitempiaikaisia hermosärkyjä, mutta se on aloitettava riittävän aikaisin.

Tauti ei ole uusinut. En tiedä, että onko se kovin yleistä, että tulisi uudestaan. Sellaisia kutiavia ja särkeviä näppyjähän siinä oli rajatulla alueella, toisinkuin esim vesirokossa on joka puolella.