Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**PINOON JÄMÄLOKAKUISET PE 28.10**

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan säikähdin: [b]Heinäkuussa -06 vauvansa saavat ovat jo pinossa[/b]!!!! Miettikää, jos mä oikeesti olenkin täällä vielä kun huudellaan Lokakuisia-06!! A.P.U.A, tää ' paavo' taitaa olla maailman ensimmäinen mahaan jäänyt lapsi. Tai sitten olen täällä o.i.k.e.e.s.t.i kaksi kierrosta :-/

Vierailija
22/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis viikkoja 40+5 ja tilanne tuolla alakerrassa edelleen sama. Sen verran oli muutosta että nyt oli sisempi suu sormelle auki. Eli aika hitaasti tämä homma täällä etenee.

Täällä oli kyselty, että miten tahtoisi synnytyksen käynnistyvän. No täällä Vallu toinen joka toivoo vesien menoa. Ja syykin on aivan sama, eli silloin ainakin tietää varmasti että täytyy lähteä kohti sairaalaa. Mulla kun on kohtuullisen korkea kipukynnys niin en välttämättä uskalla suppareita jäädä oottamaan...

Käynnistysajasta puheli th jo siihen malliin että rupes hirvittään. Mitenkäs teillä joilla jo aiempia lapsia ja on käynnistetty, olikos kivuliasta??? Mua jotenki se käynnistäminen kauheesti pelottaa jostain syystä. Ehkä siks että ku se ei kuitenkaan oo se luonnollinen tapa.

TA1KA:lle onnittelut pikkupojasta!

Kunpa tämä meidän lokakuun jämä joskus edes syntyis... vielä taidetaan olla marraskuussakin yhtenä kappaleena.

Tänään kyllä on särkeny noita sisäreisiä ja alaselkää aika mukavasti, mutta ei anna kyllä osviittaa mihinkään suuntaan... Eilen illalla tuli saunottua niin että oksat pois, kolme kiulullista meni vettä!! Oikein uhallanikin istuin siellä kovissa löylyissä! Ja aamusta vielä otettiin ukon kans varvit sitä mukavinta ässää, mutta tässä sitä vielä ollaan!!! Taidan luovuttaa tässä käynnistämishommassa ja antaa luonnon tai OYS:n kätilöiden hoitaa homman kotiin!

Vauva liikkuu taas masussa tosi vilkkaasti. Kokoajan tuntuu jalkapohja tuolla kyljessä ja päätä pitää heiluttaa niin vimmatusti, että tuntuu ihan pahalta. Jospa se siellä sais jotain aikaiseksi, ku ei niitä suppareitakaan mulla ole!

No niin, nyt poistun takavasemmalla p..skaa jauhamasta! Mua samaten tympii tämä liian hyvä olotila. Kukas muu siitä valittikaan :) On meillä valituksen aiheet...

Misuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vieläkin, vaikka virallinen määräaika onkin tänään.. Tarjotaanpa sen kunniaksi herkullista vadelmarahkaa, jota jo vedin kuvun täyteen että meinasin melkein räjähtää...

Koko päivän olen ollut poissa kotoa, äitini luona, jossa siskoni toiselta puolen suomea on nyt ollut vierailulla. Mitään ihmeempää tuntemusta ei normaalin peruspolttelun ja väsymyksen lisäksi ole.. Mä taidan kans saada toisen kierroksen vallun kanssa... ei tämä täältä ole tulossa..

Noh, menen TAAS kerran saunaan, ei siitä haittaakaan ole... mäkin muuten toivon sitä vesien menoa, et olis sit selvä peli, tai sit tosi kipeätä suppailua, turhaan en sinne halua mennä ihmettelemään, niinku tuli ekas raskaudes tehtyä... Mut joo, koitetaan jaksaa, ja marrasklubia perustamaan pikku hiljaa...

dem@ rv 40+0 (näille lukemille EI pitänyt päästä..!!!)

Vierailija
24/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuosta synn.käynnistymisestä: Just sitä minäkin pelkään, että olen taas sen 4-6 cm auki ennen saliin menoa ja sitten siinä ihmetellään kun ei taas puudutetta ehditä antaa. Olen kuitenki liian pitkään kotona, ellei ne vedet mene :-O.

Kuulepas; minä en muusta synnytyskestä tiedä, kun tuosta käynnistyksestä, joka ei kuitenkaan IHAN virallinen käynnistys ollu (petidiini + kalvojen puhkasu). Mutta sen sanon, että vaikka siihen saakka kävi TOSI kipeetä, kun kohdunsuu oli auennut 4-5 cm ennen kalvojen puhkasua, niin puhkasun jälkeen sattu niin saameristi, että sitä kipua [b]ei voi[/b] kuvailla! Mä olin oikeesti jossain hämärän rajamailla tms. mutta niinpä kuvittelen kaikkien synnyttävien olevan. Oikeesti, voiko se kipu olla sitten niin eriä käynnistyykö sponttaanisti vai käynnistetäänkö?! En usko oikein, kun se vaan on niin, että se homma sattuu enemmän kuin mikään muu, mutta siihen kai meidät naiset on luotu. SIKSI MIEHET EI SYNNYTÄ ;-P!!! Mutta kipu unohtuu, kun palkinto on sylissä ja usko, MÄ ODOTAN SYNNYTYSTÄ, mulle jäi siitä kivusta kuitenkin semmoset fiilarit, että sen haluan vielä kokea. Eli yksinkertaisuudessaan: turha pelätä synnytystä, tapahtuipa se sitten miten vaan. Kipu on kuitenkin kipua, joka unohtuu ja pian! Synnytykseen tarvitaan ' vain' avointa mieltä ;-))..

TOSI SEKAVAA TEKSTIÄ!!!

Mutta nähdäänpä sitten Oysissa, käynnistyksessä viimeistään. Minä yirtän päästä sinne jo ens viikon lopulla ;)).

*Ja kukapa muukaan kuin minä*

Vierailija
25/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis nyt on ilmaantunut joitain tuntemuksia. Pakko tulla tännekin kertomaan, jos en hetkeen pinoudu niin laitoksella ollaan. Perskule, ei pitäis herätellä toiveita, mutta tossa vajaa pari tuntia on nyt suppaillu. Epäsäännällisesti 6-20min välein mutta suppaillu kumminkin (kuten nyt para-aikaa). Mies on ihan täpinöissään. Pakattiin varalta sairaalakassi loppuun ja nyt vaan odotellaan. Eka harrastettiin seksiä ja perään saunaan.

TAIKAlle onnittelut pojasta

Siihen kysymykseen miten haluaisit synnytyksen käynnistyvän, niin vastaan että justiin näin, mutta toivon että kipu vielä selkiytyy niin TIETÄÄ milloin olis pakko lähteä. Mulla kanssa pelko persiissä että mitä jos liian kauan vaan odottaa eikä ehdi saamaan mitään.

Sinilainen 40+2 *odottavissa tunnelmissa*

Vierailija
26/26 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sulla nyt varmaan on menoa *bd bd*. Jäänpä tänne jännäämään, kumman väristen uutisten kanssa palailet takaisin kotiin!!!

Onnea ja Voimia synnytykseen!!!

Halauksin; Vallu