Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä mielellä äitienpäivän jälkeen?

Vierailija
09.05.2011 |

Oletko tyytyväinen äitienpäivääsi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lataa äitienpäivään mitään kummempia odotuksia.

Lapset tuovat tekemiään kortteja ja lahjoja, ja se on heille tärkeä juttu. Sen vuoksi, siis lasten vuoksi, meillä äitienpäivää vietetäänkin.

Ja kakkua syötiin aamulla juu. Sekin on lapsille tärkeä traditio :)

Vierailija
2/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi hienosti ja päättyi päivystykseen. Perhe oli järjestänyt mulle hienon retken, josta menimme tyytyväisenä kertomaan isäni äidille. Valitettavasti esikoinen kaatui mummolassa pahasti ja istuin sitten aamuyöhön saakka lapsen kanssa päivystyksessä. Äitienpäivä-kipsi on nyt sitten kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut mitään muistamisia enkä onnittelujakaan

Vierailija
4/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aamulla ruusuja, kakun, lapsen tarhassa tekemän kupin (lapsi kohta 2 v) oli värittänyt sen, mielestäni ihanaa tarhatoimintaa, kortin lapselta ja hajuveden! syötiin heti aamupalaksi kakkua :) ja käytiin mun äidillä jonka jälkeen mentiin rannalle, heitelltiin kiviä ja mentiin miehen äidille!

Vierailija
5/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tyytyväinen. olis voinut olla huonompikin. mies tuli aamuyöstä kännissä kotiin ja toivotti hyvää äitienpäivää. sitten se oli koko päivän muualla, ei onneks tarvinut katsella. lapsi oli hoidossa niin sain levätä kun olin kipeänä.

Vierailija
6/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset olisivat voineet vähän enemmän panostaa, kuten yleensä, mutta jotenkin tänä vuonna ei näyttänyt kiinnostavan. En kuitenkaan tästä sen kummemmin harmistunut. Pienimmän kanssa isukki oli ostanut kukkia ja kortin. Sain aamulla nukkua pidempään ja mies teki aamupalan ja keitti kahvit. Päivällä käytiin onnittelemassa anoppia ja äitini ja veljeni perheen kanssa syömässä hyvin. Mukava päivä mukavassa seurassa ihanassa ilmassa :-)

Vierailija
7/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää helli, samoin mies ja lapset. Mikäs sen ihanampaa kuin viettää päivä rakkaidensa kanssa. Mulla jo isot lapset, joten tällainen on luksusta.

Vierailija
8/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain nauttia kahden lapseni seurasta ja kolmas soitti, asuu kauempana.

Vietettiin aika tavallinen sunnuntaipäivä. Sain lahjaksi itse tehtyjä kortteja.

Vierailija
9/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä äitienpäivää pääsin viettämään mieheni ja poikamme 4kk kanssa :) Päivä oli ihana, äitiä hemmoteltiin ja passattiin ja poika oli iskän kanssa "käynyt valitsemassa" äidille lahjat. Nappiin osui, kyllä mun miehet osaa ?

Käytiin molempien äitien ja isoäitien luona vierailemassa ja pääsi mummut ja isomummut sylittämään ja hypyttämään Vauvaa :)

Päivälliseksi syötiin hyvät pihvit ruokaisalla salaatilla, mikä oli oikein maukasta, mutta ilmeisesti mahani ei enää medium- pihviä sulata kun niin pitkään joutui syömään kypsänä. Seuraavat 4h olikin sitten vesassa ramppaamista kun maha oli sekaisin ja oksetti :( Mutta onneksi sitten iltaa mennessä helpotti ja olo oli niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :D

Mutta siis tosi ihana päivä kaikin puolin muuten :)

miehelle totesin vaan illalla, että aikamoiset ohjat sitten teit, ensivuonna saakin sitten tähdätä samaan ;)

Vierailija
10/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukkua koko päivän. Sairastin lasten kanssa kovaa flunssaa koko viikon ja silti tein mm. töitä kotoa käsin loppuviikon.

Vierailija
11/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava peruspäivä. Tavallisesta poikkesi siten että sain aamupalaa sänkyyn ja kävimme syömässä ravintolassa. Viime vuoden ensimmäinen äitienpäivä meni surkeasti ja silloin mies kyllä tajusi sen. Kerroin silloin että mitä meillä on aina ollut tapana tehdä kuten ostaa lahja äidille jne. Kun lapset ovat pieniä on isän tehtävä opettaa lapsille tällaisia mukavia tapoja. Itse olen joka isänpäivänä ostanut miehelle lapsen puolesta ja ihan lapseni isää kunnioittaen lahjan. En saanut lahjaa mikä oli kyllä yllätys viime äitienpäivän jälkeen. Kortin sain ja suklaalevyn eli täsmälleen samat mitä viime vuonna. En jaksa valittaa mutta pettynyt olen kun näin raskaana ollessa ja huonokuntoisena se olisi ollut niin ihanaa.

Vierailija
12/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräsi aamupalaverissa paljon ihastelua, josta tuli entistä parempi mieli:) Sain tällaisen:

http://designskins.fi/fi/kappale/laeppaerit/apple/macbookair13inch/illu…

Vaikka kaikista ihanin lahja oli tietenkin aamupala vuoteeseen, lasten keräämät valkovuokot ja tarhassa tehdyt lahjat:)

Vierailija
13/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi tulivat lauantaina yökylään (asuvat siis toisella paikkakunnalla) ja vietimme mukavan viikonlopun yhdessä. Eilen lapset lauloivat ja antoivat korttinsa meille, oli hyvä aamiainen ja söimme makoisan lounaan ravintolassa ennenkuin "vanhukset" lähtivät kotia kohti. Illalla, kun lapset olivat menneet nukkumaan, juttelimme tunteellisia miehen kanssa. :)

Vierailija
14/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisen sain vuoteeseen. Lapsi rohkeni laulamaan onnittelulaulun (on tosi arka tälläisissä jutuissa). Ajelimme tapaamaan omaa äitiäni ja mammaani ja mummoani.

Ihana päivä ja ihana nähdä omat rakkaat sukulaiset. Anoppilan väen kanssa käytiin jo lauantaina lounaalla.