Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksukoulun 4. viikko (9.-15.5.)

Vierailija
09.05.2011 |

Porin juoksukoulun 4. viikko käynnistyi!

http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html

Joka viikko uusi ketju ja uuden ketjun osallistujalistalle pääsee jos vähintään kerta viikkoon käy edistymistään kommentoimassa, muuten tippuu pois listoilta, ettei turhaan roikuteta nimimerkkejä listoilla, jotka jättävät leikin kesken. Muista kopioida uusi ketju suosikkeihin niin löytyy helposti!

osallistujat:

plösö

kakkonen

gabriel

piippa

vendi

hillevi

NN

bobotjie

Tina

Virva

4. viikon ohjelma:

maanantai

Kävele 2 min, juokse 5 min, pidä pieni tauko. Käänny, juokse 5 min ja kävele 2 min.

tiistai

Kävele 1 min, juokse 5 min. Pidä ½ min tauko. Käänny juokse 5 min. ja kävele 1 min.

keskiviikko

Vapaa. Tänään et saa harrastaa mitään liikuntaa, ainoastaan rentoutua.

torstai

Kävele 1 min, juokse 7 min, kävele 2 min, juokse 7 min, käänny ja kävele reippaasti kotiin.

perjantai

Juokse 15 min rauhallisesti, käänny ja kävele kotiin.

lauantai

Vapaa. Pystyt jo juoksemaan 2,5 km ja koko lenkin pituus on 5 km.

sunnuntai

Tee rauhallinen kävelylenkki. Kävele niin pitkään kuin huvittaa.

Linkki edelliseen ketjuun:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1386475/juoksukoulun…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Vendi ja Gabriel!

Minulla meni yö ihan pipariksi, en meinannut saada nukuttua millään. Nukuin ensin tunnin ja sitten vielä pari tuntia lisää. Olin kuitenkin sopinut kaverini kanssa yhteisestä lenkistä enkä kehdannut perua, joten lähdin sitten lenkille. Ajattelin kuitenkin, että tänään saatan ensimmäistä kertaa joutua jättämään leikin kesken. Mutta kuinka ollakaan, 15 minuuttia meni HELPOSTI. Ei tuntunut millään tavalla ollenkaan pahalta, ja pystyin juttelemaankin juoksemisen lomassa. Olisin voinut jatkaa pidempäänkin. Oli niin kivaa, että juoksemisen jälkeen emme kääntyneet takaisin vaan kävelimme kotiin kiertotietä.

Jälleen kerran olen ällistynyt ja järjettömän ylpeä itsestäni. Tykkään tästä harrastuksesta!

Vierailija
22/23 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot taputukset kaikille 15 minuutin selättäneille!

Hieman kauhunsekaisin tunnelmin lähdin itse matkaan, mutta selvisin kuin selvisinkin. Matka tuntui suhteellisen raskaalta, siitepöly näyttää vievän parhaimman terän meikäläisestä. Noh, kohta pitäisi helpottaa :)

Katselin tuota juoksuohjelmaa ja ymmärsinköhän oikein, että matkaa olisi pitänyt taittua 2,5 km? Itse pääsin noin 2,2 kilsaa, joten ilmeisesti joutuu hieman kiristämään vauhtia, jotta pysyy ohjelmassa mukana. Mittasitteko muut matkaa?

Nyt pidetään rento viikonloppu ja kerätään voimia ensi viikkoa varten, enää kaksi viikkoa viiteen kilometriin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitannut matkaa,juoksin vain sellaista sopivaa vauhtia,jonka jaksoin.Nopeempaa kuitenkin kuin kävely:D

Ihme kyllä,miten se kunto on noussut!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän