Juoksukoulun 4. viikko (9.-15.5.)
Porin juoksukoulun 4. viikko käynnistyi!
http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html
Joka viikko uusi ketju ja uuden ketjun osallistujalistalle pääsee jos vähintään kerta viikkoon käy edistymistään kommentoimassa, muuten tippuu pois listoilta, ettei turhaan roikuteta nimimerkkejä listoilla, jotka jättävät leikin kesken. Muista kopioida uusi ketju suosikkeihin niin löytyy helposti!
osallistujat:
plösö
kakkonen
gabriel
piippa
vendi
hillevi
NN
bobotjie
Tina
Virva
4. viikon ohjelma:
maanantai
Kävele 2 min, juokse 5 min, pidä pieni tauko. Käänny, juokse 5 min ja kävele 2 min.
tiistai
Kävele 1 min, juokse 5 min. Pidä ½ min tauko. Käänny juokse 5 min. ja kävele 1 min.
keskiviikko
Vapaa. Tänään et saa harrastaa mitään liikuntaa, ainoastaan rentoutua.
torstai
Kävele 1 min, juokse 7 min, kävele 2 min, juokse 7 min, käänny ja kävele reippaasti kotiin.
perjantai
Juokse 15 min rauhallisesti, käänny ja kävele kotiin.
lauantai
Vapaa. Pystyt jo juoksemaan 2,5 km ja koko lenkin pituus on 5 km.
sunnuntai
Tee rauhallinen kävelylenkki. Kävele niin pitkään kuin huvittaa.
Linkki edelliseen ketjuun:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1386475/juoksukoulun…
Kommentit (23)
Isot taputukset kaikille 15 minuutin selättäneille!
Hieman kauhunsekaisin tunnelmin lähdin itse matkaan, mutta selvisin kuin selvisinkin. Matka tuntui suhteellisen raskaalta, siitepöly näyttää vievän parhaimman terän meikäläisestä. Noh, kohta pitäisi helpottaa :)
Katselin tuota juoksuohjelmaa ja ymmärsinköhän oikein, että matkaa olisi pitänyt taittua 2,5 km? Itse pääsin noin 2,2 kilsaa, joten ilmeisesti joutuu hieman kiristämään vauhtia, jotta pysyy ohjelmassa mukana. Mittasitteko muut matkaa?
Nyt pidetään rento viikonloppu ja kerätään voimia ensi viikkoa varten, enää kaksi viikkoa viiteen kilometriin! :)
En mitannut matkaa,juoksin vain sellaista sopivaa vauhtia,jonka jaksoin.Nopeempaa kuitenkin kuin kävely:D
Ihme kyllä,miten se kunto on noussut!!!
Hyvä Vendi ja Gabriel!
Minulla meni yö ihan pipariksi, en meinannut saada nukuttua millään. Nukuin ensin tunnin ja sitten vielä pari tuntia lisää. Olin kuitenkin sopinut kaverini kanssa yhteisestä lenkistä enkä kehdannut perua, joten lähdin sitten lenkille. Ajattelin kuitenkin, että tänään saatan ensimmäistä kertaa joutua jättämään leikin kesken. Mutta kuinka ollakaan, 15 minuuttia meni HELPOSTI. Ei tuntunut millään tavalla ollenkaan pahalta, ja pystyin juttelemaankin juoksemisen lomassa. Olisin voinut jatkaa pidempäänkin. Oli niin kivaa, että juoksemisen jälkeen emme kääntyneet takaisin vaan kävelimme kotiin kiertotietä.
Jälleen kerran olen ällistynyt ja järjettömän ylpeä itsestäni. Tykkään tästä harrastuksesta!