Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa asemalla maleksivat mustat nuorukaiset suurissa laumoissa.

Vierailija
09.05.2011 |

Käyvätkö kouluja, tekevätkö töitä vai nostavatko valmista rahaa?

Moni tuskin edes haluaa töihin, kun ei kuulu heidän kulttuuriinsa. Täällä sitten tehdään naisina pitkää työpäivää ja elätetään nuokin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet lorvivat ja naiset tekevät työt! t. ohis vaan

Vierailija
2/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitten huutelevat ohikulkeville naisille törkeyksiä...yhteiskunnan rahoilla. On se kumma ettei heille esim siivoustyö kelpaa. Mun äitini on ollut isossa siivousalan yrityksessä työnkohtajana ja sanoi että nuo ovat hänen pahimpia painajaisiaan kun eivät tee mitään ja käyttäytyvät naispomoa kohtaan törkeästi. OKS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitten huutelevat ohikulkeville naisille törkeyksiä...yhteiskunnan rahoilla. On se kumma ettei heille esim siivoustyö kelpaa. Mun äitini on ollut isossa siivousalan yrityksessä työnkohtajana ja sanoi että nuo ovat hänen pahimpia painajaisiaan kun eivät tee mitään ja käyttäytyvät naispomoa kohtaan törkeästi. OKS!

Oletko sä tyhmä vai sokea????

Vierailija
4/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän mitä se heidän työntekonsa on joten älä sä tuu viisastelemaan yhtään mitään...

Vierailija
5/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän mitä se heidän työntekonsa on joten älä sä tuu viisastelemaan yhtään mitään...

Mä teen siivoushommia viikonloppuisin ja 95% ytökavareista on ulkomaalaisia, suurin osa afrikkalaistaustaisia miehiä.

Kun hain sitä työtä, mulle kerottiin miten vaikea on saada SUOMALAISTA siivoustöihin.

Ja kun sä kerran hengaat siellä steissillä, et voi olla huomaamatta ulkomaalaisia siivoojia.

Vierailija
6/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka hengaa metroasemilla. Mua suorastaan vituttaa kaikenlainen narkkareiden ja alkkareiden symppaaminen ja paapominen, enkä haluaisi että mun verorahoja laitetaan senttiäkään niiden hyväksi.

Vierailija
7/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sinun tapauksessasi pitäisi varmaan sanoa että et halua tietää.

Vierailija
8/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen mamun työmoraali joten älä sä tuu mulle....ei ne suomalaiset siellä assalla laumoissa maleksi huutelemassa...itse olet sokea ja tyhmä etkä vaan tahdo nähdä totuutta!

Vierailija
9/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen mamun työmoraali joten älä sä tuu mulle....ei ne suomalaiset siellä assalla laumoissa maleksi huutelemassa...itse olet sokea ja tyhmä etkä vaan tahdo nähdä totuutta!

Katos kun poliitikotkin on työperäisen maahanmmuuton uskossa, kukaan päättäjä ei vissiin ole uskaltanut inahtaakkaan tummien bluecollarien olemattomasta työmoraalista ? Vittu ei muuta kun kaikki tonne sisäsuomen metsiin jonnekkin telttamajoitukseen marja ja sienisadoilla elämään ja vastikkeeton raha pois niin vrm alkaa sitä työmoraalia löytymään?

Vierailija
10/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen töitä niiden mamujen kanssa.

Ai ei maleksi valkoihoset??! :DDDD

Vierailija
11/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista inhoa aikaan?

Vierailija
12/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Helsingissä käyvät/asuvat näkevät kyllä, millaisia porukoita täällä liikkuu. Suomalaiset miehet harvemmin 20 ikävuoden jälkeen "jengiytyvät" yhtä voimakkaasti kuin nämä afrikkalaiset, kurdit ym. Istuvat päivät kahviloissa, maleksivat ostoskeskuksissa, iskevät teinityttöjä. Mielestäni oksettavaa porukkaa, jotenkin limaisia. Eikä ole mitään "mutua", seuraan aitiopaikalta tätä touhua Itiksessa ihan päivittäin...

Vierailija
13/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiksi

Vierailija
14/14 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin maahanmuuttajia, asian huomaa jos assalla seuraa junan tulon.

Tutkitusti toimettomat miehet julkisella paikalla lisää turvattomuuden tunnetta, oli ne valkoisia tai tummia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi