Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijaisperheen isä teki ls-ilmoituksen näillä perusteilla:

Vierailija
09.05.2011 |

Eli olen ollut yksinhuoltaja jo monta vuotta, mutta lapsen isä tuli kylään, koska halusi nähdä oman lapsensa ja minut. (Meillä on ollut sutinaa hänen kanssaan ja haluttais alkaa ydinperheenä uudestaan)

No tää mies soitti sossuun ja teki lastensuojeluilmoituksen siksi, että lapsi ujosteli omaa isäänsä. Perusteluina oli ollut, että pelkää omaa isäänsä! Ujous siis ainut syy!

Ja mä sain taas traumoja tästä, en uskalla enää tehdä mitään, ettei sossut vie lastamme?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
2/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sossu käynyt ja ei mitään moitittavaa. Hyvin hoidetut lapset ja hyvä koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin ramasee.

Vierailija
4/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs vitusta se tukiperheen mies ties lapsen ujostelevan isäänsä ellei teillä ollu joku kimppakiva sen kans menossa

Vierailija
5/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei edes uni tuu tän takia. Eli: olin yksinhuoltaja, sain tukiperheen, koska tein 3-vuoroa. Tukiperheen isä kiintyi sekä lapseen, että minuun...millaisisa pervoja sitä oikein tuki-isiksi kelpuutetaankaan?????

Ja olen tosissani. ap. Nyt hyvää yötä!

Vierailija
6/6 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs vitusta se tukiperheen mies ties lapsen ujostelevan isäänsä ellei teillä ollu joku kimppakiva sen kans menossa

Tuki-isä siis aivopesi lapsen luulemaan omasta isästään jotain mitä hän ei ole....huoh!

joo ja meen nukkumaan...oli vaan pakko kommentoida täm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän