Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostetaan ujouden arvostusta!!!!

Vierailija
08.05.2011 |

Olen opettaja ja pitkän urani aikana olen saanut seurata miten ujoista lapsista kasvaa koulutettuja, ystävällisiä, empaattisia, kunnon kansalaisia. (jokunen poikkeus toki aina mahtuu mukaan) Samaa ei voi sanoa öykkäri lapsista. He ovat saaneet kasvaa kotona ilman rajoja, heiltä ei vaadita kunnon tapoja (ja sisäsyntyisesti niitä ei heillä ole). Nämä lapset ovat ilkeitä, itsekkäitä, kyynärpäätaktiikalla eteneviä narsisteja.

Ujoudelle pitää saada positiivinen kaiku, josta lapsi saa olla ylpeä. Näin ujo lapsi saa rauhassa tulla kuorestaan ja antaa parastaan maailmalle. Sillä sitä heillä on paljon. T: lapseton ope

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastavat sosiaalisempien varjossa. Juhlissa esim. jos kaikki olisivat ujoja niin mitä siitä tulisi. Sosiaalisemmat järkkää ja pitää hauskaa. Ujot istuu tuppisuuna ja sitten ovat selän takana ensimäisinä haukkumassa, että sekin puhui koko ajan ja aatelkaa, sekin uskalsi mennä tanssimaan ja näittekö kun tämäkin nauroi niin kovalla äänellä.

Ujot on just tällaisia, että ne kyttää hiljaa ja sitten selän takana arvostelee niitä, jotka uskaltaa tehdäkin jotain.

Vierailija
42/43 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko minun pitänyt mainita kaikki mahdolliset tepperamentit ja luonteenpiirteet? Nämä ovat ääripäitä ja minusta ujous ei ole negatiivinen, vaikkakin useiden mielestä tuntuu olevan. Olen ujojen puolestapuhuja.

Sä olet muka joku pedagogi, et osaa edes kirjoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastavat sosiaalisempien varjossa. Juhlissa esim. jos kaikki olisivat ujoja niin mitä siitä tulisi. Sosiaalisemmat järkkää ja pitää hauskaa. Ujot istuu tuppisuuna ja sitten ovat selän takana ensimäisinä haukkumassa, että sekin puhui koko ajan ja aatelkaa, sekin uskalsi mennä tanssimaan ja näittekö kun tämäkin nauroi niin kovalla äänellä.

Ujot on just tällaisia, että ne kyttää hiljaa ja sitten selän takana arvostelee niitä, jotka uskaltaa tehdäkin jotain.

Komps. Miksi ei voi vain avata suutaan ja puhua?