Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan oksennustaudin jälkeen

Vierailija
08.05.2011 |

välttele ihmisiä?

Siis kun mulla on nyt se tilanne, että tällä viikolla meillä on jokainen sairastanut lievän vatsataudin. Viimeiset potilaat sairastivat eilen.

Ensi keskiviikkona piti lähteä kaverin kanssa käymään kahvilla ja nyt hän sitten ilmoitti, ettei uskalla kun meillä on ollut se vatsatauti, että hän pian saa sen :O

En kai mä nyt niitä pöpöjä enää kanna mukana? En kai mä oikeasti kykene häntä sairastuttamaan sillä enää keskiviikkona kun itsellä oli se jo tuossa viikolla?

Vai pitääkö mun (ja muunkin perheen) nyt linnoittautua kotiin vielä? Ja kuinkahan pitkäksi aikaa?

Mä en kyllä tajua, että viikkokausiako tässä pitäisi vielä jossain karanteenissa olla :O

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sulla kaveri kans...HIEMAN pöpökammo voisin sanoa. Sanotaan että n 48t tartuttaa eteenpäin jos on oikein raju / paha versio. Jos olet oireillut esim to klo 18 vimpan kerran niin la klo 18 asti voit periaatteessa viedä tartunta eteenpäin. Harvoin näinkin kauan.

Siis kaupoissa ym liikkuu joka pv ihmisiä jotka sairastuneet vatsatautiin muutama pv sitten, jos sitä meinaa välttää on kyllä sun kaverin paras tehtävä jäädä omaan kotiinsa ikuiseksi. Uskomaton tollo.

Vierailija
2/2 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä minäkin olen. Mutta kun ei nyt tunnu tajuavan tämä ko. kaveri tätä asiaa ja pelkää tosissaan, että voi tartunnan multa saada... :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan