mistä kivat päiväpeitot lapsille?
Kommentit (11)
on musta mukavan näköisiä, vuorellisia ja lasten sänkyjen mitoilla olevia päiväpeittoja. Maksavat vain satasen pintaan. Itse olen ollut niihin todella tyytyväinen. Kaveri on ostanut Indiskasta. Ne olivat suunnilleen samaa hintaluokkaa.
Nuo ikean näyttivät kivoilta. Entä stockmanin. Myydäänkö niitä nettikaupassa?
En siis ole ap, mutta ihmettelen tuota hintakäsitystä. Mun mielestä 100€ on todella paljon päiväpeitosta, en ikinä maksaisi niin paljoa! En omasta enkä lasten.
Meillä on kanssa Casan päiväpeitot, mutta ei noin kirjavat kuin nettikaupan valikoimassa.
https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/SubCategory/Paivapeitte…;
Tavaratalossa on isompi valikoima. Itse en ole mikään suunnaton kirjavien kuosien ystävä :D
En siis ole ap, mutta ihmettelen tuota hintakäsitystä. Mun mielestä 100€ on todella paljon päiväpeitosta, en ikinä maksaisi niin paljoa! En omasta enkä lasten.
Välikausi- ja talvivaatteisiin kenkineen menee helposti liki 300€/vuosi/lapsi. Päiväpeitto investointina on kauemmin käytössä kuin vuoden tai kaksi.
Mutta kyllä. Maksan laadusta ja ulkonäöstä sisustustekstiileissä, myös lasten, enemmänkin, jos se miellyttää silmää ja on laadukas.
Välikausi- ja talvivaatteisiin kenkineen menee helposti liki 300€/vuosi/lapsi. Päiväpeitto investointina on kauemmin käytössä kuin vuoden tai kaksi.
Mutta kyllä. Maksan laadusta ja ulkonäöstä sisustustekstiileissä, myös lasten, enemmänkin, jos se miellyttää silmää ja on laadukas.
Minä en laita lasten vaatteisinkaan ikinä noin paljoa rahaa/kausi. Tytöllä on nyt 30€ maksanut ulkoilupuku, 34€ maksaneet kengät, 2 kaverilta saadut kengät ja yksi kirpparitakki... Mutta kaikki kauniita ja toisiinsa sopivia. Pojalla taisi puku olla vähän kalliimpi, noin 60 euroa. Mutta 150€/lapsi on aika lailla se, mitä yhden kauden ulkovaatteisiin pistän...
Mutta tähän sisustusasiaan. Meillä on oikeasti todella kauniisti sisustettu koti. Uskallan tämän sanoa ihan sillä, että niin paljon olen sellaista kuullut, oikeastaan kaikki meillä ensimmäistä kertaa käyvät kommentoivat tätä. Olen sisustanut tunteella. Ja älyllä sikäli, että mikään ei ole maksanut paljoa. Teen paljon itse. Kunnostan huonekaluja, maalaan, ompelen. Lapsilla on ollut Ikeasta ostetut 20€ päiväpeitot 4 vuotta. Ovat valkoiset, simppelit, niitä on sitten koristetyynyille ja torkkupeitoilla tuunattu. Nyt olen tytölle ommellut uuden, tuli maksamaan 20€ sekin ja on oikeasti upea. Meillä vanhemmilla on kirpparilta löydetty ihana tilkkutäkki. Pojalle on uusi hakusessa, pidän silmät auki jos löytäisin jostain alesta valmiin tai kankaan.
Mutta joo. 100€ on mielestäni paljon jopa kokonaisen huoneen sisustustekstiileihin, saati sitten yhdestä päiväpeitteestä...
Blänkyltä saisi nimikoidun päiväpeiton 42 €-lla, www.blanky.fi. Siinä olisi ainakin oma nimikointi, mikä on ihanaa,
Ostin Finlaysonin poistopisteestä kangasta ja ompelin sen vaan kaksin kerroin, hintaa tuli 30€ per päiväpeitto. Jos kyseessä on juniorisänky, voi sen pedata myös lastenhuoneen verhoilla jotka ommeltu pussiksi (kaksinkerroin olevan kangas on kuitenkin helppo käsitellä). Tämä ihan näin hintavinkkinä; pöytäliina tai valmisverhot voivat olla paljon halvempia kuin päiväpeitot. Vaikka siis olisivat tismalleen samaa kangasta.
Meillä on Nordic collectionin päiväpeitto lentokoneiden kuvilla ja poikani rakastaa sitä. Lahjana on saatu, joten hintatasosta en tiedä, mutta on kaunis, laadukas ja konepestävä. Poika on tyytyväinen ja äiti myös! ;)
Itse olen kyllä valmis maksamaan tuotteesta, joka näyttää kauniilta ja palvelee ainakin muutaman vuoden. 100 eur on mielestäni vielä käypä hinta verrattuna esim Lexingtonin liki 300 maksaviin luomuksiin. 3 kympillä saa nykyään vain Ikean sarjatuotantoa, mutta erilaisia makuja on tietenkin yhtä paljon kuin ihmisiäkin.
mä ostin ikeasta. oli kivoja pastellisävyjä eikä kalliita.