Jos olisin totellut äitiäni olisin lapseton vanhapiika.
Kommentit (10)
Tämähän on hauska ajatusleikki. Minä olisin
- seurakunnassa töissä
- naimisissa papin tms kanssa. Sellaisen aseksuaalin näköisen hönön kanssa (apua)
- minulla olisi lyhyt tukka ja permanentti
- n. 3 lasta
- olisin sievä, siveä ja hyvä vaimo
Toisaalta voisin olla
- sosiaalisempi
- reipas ja peloton
- mukava työkaveri
- iloinen
- laulaja tai muusikko
- tanssija
Jännää miten omassa äidissä on useita eri puolia.
- naimisissa papin tms kanssa. Sellaisen aseksuaalin näköisen hönön kanssa (apua)
.
Ei kaikki papit ole hönöjä tai a-seksuaaleja. Pakottiko äitis sinun naimaan juuri sellaisen
vaan menny töihin tehtaaseen. Elämä pilalla nääs, kun parikymppisenä saa yksin vauvan.
Puistattaa ajatuskin.
t. lapseton vanhapiika :)
.Ei kaikki papit ole hönöjä tai a-seksuaaleja. Pakottiko äitis sinun naimaan juuri sellaisen
Joo ei ole, mutta tuli mieleen pappi tai joku muu vastaava "hönön näköinen".. meillä ei oikein miesmaku käynyt yksiin äidin kanssa. Äidin mielestä ihanat oli mun mielestä oksettavia.
Kummallista kyllä äiti tykkää hirmuisesti nykyisestä miehestäni. Joka ei ole pappi, hönö eikä aseksuaali :DDD
ja niin olisi ollut äitinikin, jos olisi omaa äitiään kuunnellut
Olisin mennyt lukion kautta yliopistoon, johonkin äitini toivomaan paikkaan. Lukenut itseni mahdollisimman korkealle, jotta äitini olisi saanut levennellä tuttavilleen, kuinka hänen lapsensa on menestynyt. Ammatilla ei olisi väliä, kunhan yliopisto olisi käytynä. Sitten olisin nainut mahdollisimman varakkaan miehen, rakentanut palatsin ja tehnyt "vain" kaksi lasta, tytön ja pojan. Ja sitten olisin rakentanut äidilleni oman mökin pihapiiriimme...
Toisaalta, jos olisin täyttänyt äitini toiveen ja käynyt lukion kotoa päin. Minut olisi luultavasti alkoholistin hakkaamisen kautta pakotettu 10 oppilaaksi ja olisin vetänyt itseni kiikkuun jo aikapäiviä sitten...
Nimim. erittäin onnellinen, ihana puoliso, kolme ihanaa lasta, hyvä työ, hyvä palkka, oma koti ja perunamaa
Olisin mennyt lukion kautta yliopistoon, johonkin äitini toivomaan paikkaan. Lukenut itseni mahdollisimman korkealle, jotta äitini olisi saanut levennellä tuttavilleen, kuinka hänen lapsensa on menestynyt. Ammatilla ei olisi väliä, kunhan yliopisto olisi käytynä. Sitten olisin nainut mahdollisimman varakkaan miehen, rakentanut palatsin ja tehnyt "vain" kaksi lasta, tytön ja pojan.
Puoliso olisi mielellään pappi. Myös minä olisin mieheni mukaan hartaasti uskovainen. Seksiä meillä ei olisi, eihän sitä nyt pappisperheessä. Oma ura olisi yhtä nousukiitoa, todella vastuullista ja matkustelua vaativaa. En olisi koskaan väsynyt, vaan hoitaisin urani yhtä hyvin kuin kotini. Eikä minulla olisi grammaakaan ylipainoa tai mitään tyylitöntä. Olisin hyvä näyttelemään onnellista.
Tai naimisissa finninaamaisen ja lihavan papin kanssa. Käyttäisin korkeakauluksisia paitapuseroita ja mustia hameita mustien sukkahousujen kanssa korkeintaan. Palikkapohjaisia kävelykenkiä.