Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen nelikymppinen ja mustat legginsit ja farkkuhame? Kehtaanko laittaa reissussa päälle?

Vierailija
08.05.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mittainen hame? Kapea vai millainen? Miten istuu takaa?

Mikset laita legginGsien paksuisia sukkahousuja? Leggingsit pätkäisevät sääret ikävästi jos ovat väärän mittaiset. Millaiset kengät?

Vierailija
2/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on varmaan lähdössä jonnekin etelään. Leggingsien paksuiset sukkahousut on varmaan jossain rannalla kauhean kätevät... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen saa pukeutua oman makunsa mukaan mutta jos olet ylipainoinen niin minusta näyttää pahalta se jos laitetaan hirmu piukea farkkuhame ja sieltä vyötäröstä tursuu sitten vatsamakkarat valtoimenaan, näyttää minusta jo kauhean tukalaltakin, sitten sitä paitaa kiskotaan koko ajan. Eli minusta kannattaa valita sopivan kokoiset ja tarpeeksi peittävät vaatteet, ei niin pintaa nuolevat että joka röllykkä näkyy.

Vierailija
4/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen joku kiva ei-vartalonmyötäinen yläosa ni on hyvä. Mutta ei mitään säkkiäkään. :)

Vierailija
5/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on vaan mun mielipide - farkkuhame ei useinkaan imartele ylipainoista ihmistä. Minusta farkkuhameet sopivat parhaiten semmoisille pajunvitsan mallisille tytöille.

Ennemmin suosittelisin ylipainoisille, perseville (jollainen itse olen) ja tukevajalkaisille jotain kauniisti laskeutuvaa materiaalia ja leikkausta.

Vierailija
6/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joitain kiloja sietäisi pudottaa minultakin.

Vierailija
7/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mielestäni leggingseissä paras pituus tukevajalkaisella on semmoinen, jossa lahje loppuu siihen, missä pohje alkaa kaveta.

Vierailija
8/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta. varmaan jokainen vartalotyyppi löytää omansa. Tää ylipainoinen ainakin : )

Vierailija
9/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen samaa mieltä, yleensä farkkuhameet eivät sovi ylipainoisille, koska ne eivät ole kovin hyvin istuvia.

Jos et ole pitkäsäärinen, niin leggarit eivät ole kovin hyvän näköiset. Jos haluat peittää ihoa, niin tukisukkikset tai stayupit on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
10/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen takia, että leggingsit on TEINIVAATE!

Vierailija
11/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen takia, että leggingsit on TEINIVAATE!

Katsele vähän ympärilles. Näet paljon teini-iän jo aikaa sitten ohittaneita naisia, jotka pukeutuvat leggareihin.

Vierailija
12/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika helvetin huonosti pukeutuneita ovat

kun se sun maku on vain sun maku eikä mikään tyylikkyyden mittari. En mäkään tykkää esim. farkuista, mutta jäänen vähemmistöön mielipiteeni kanssa.

Vierailija
13/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin kaksi (2!) vaatetusalan tutkintoa, joten tiedän vähän enemmän hyvän maun mukaisesta pukeutumisesta kuin sunlaises AV-mamma!

Vierailija
14/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin kaksi (2!) vaatetusalan tutkintoa, joten tiedän vähän enemmän hyvän maun mukaisesta pukeutumisesta kuin sunlaises AV-mamma!

jokainen kuitenkin pukeutuu ihan itse oman makunsa mukaan, ei sun. Muuten, en ole vielä huomannut, että vaatetusalan tutkinto ja tyylikyys välttämättä korreloisivat mitenkään keskenään.

Vierailija
15/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun ympärillä ei ole koulutettuja tai tyylikkäitä ihmisiä.

Vierailija
16/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan ole huomannut kun sun ympärillä ei ole koulutettuja tai tyylikkäitä ihmisiä.

Kärsitkö useinkin semmoisesta tunteesta, että luulet tietävästi jotain jonkun anonyymin nettikirjoittelijan elämästä? Kyseessä voi olla oire vakavista mielenterveysongelmista. Kannattaa kääntyä lääkärin puoleen, jos on useinkin tuommoista vaivaa.

Vierailija
17/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mennä takaisin sinne kaksplussalle viisastelemaan.

Vierailija
18/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattais varmaan mennä takaisin sinne kaksplussalle viisastelemaan.

tuntuu siltä, että tietäisit jostain tuntemattomasta nettikirjoittelijasta jotain, niin se ei välttämättä ole ollenkaan hyvä juttu. Yritä nyt kuitenkin muistaa, että se on vain tunne, ei todellisessa elämässä olemassa oleva asia.

Sä aloitit viisastelun, mä voin jatkaa sulle vastailua niin kauan, kunnes ruoka on valmista.

Vierailija
19/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta on näyttää hyvältä,mustat legginsit laihentaa, yksinään ne ois kauheet ja niin ois farkkuhamekin mut yhdessä hyvät

Vierailija
20/23 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan must-asukokonaisuus kaikilla keski-ikää lähenevillä pyöreämmillä naisilla! Pitäisiköhän minunkin hankkia farkkuhame, alkaa ikää kertymään ja kilojakin on raskauden jälkeen yli tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä