luleeko vauva-palstalaiset olevansa erilaisempia kuin kaksplussalaiset?
Molemmilla palstoillsa surffaillesani olen tullut siihen tulokseen että keskustelun aiheet/tasot ivat ihan samalaiset. AV on vain mielyttävämpi käyttää..ainakin minusta.
Kommentit (13)
mitä eroa on av-mammalla ja 2+mutsilla? (Muuta kuin, että av-mami osaa laskea?)
Nämä av-mammat kuvittelee olevansa viisaita mammoja.Kaksplussalla on hauskoja ja ihania palstalaisia.Kun taas av-mammat on v-mäisiä.
Nämä av-mammat kuvittelee olevansa viisaita mammoja.Kaksplussalla on hauskoja ja ihania palstalaisia.Kun taas av-mammat on v-mäisiä.
Joo eihän plussalla ole veemäisiä ihmisiä. *pyörittelee silmiään*
samat akat näissä molemmissa tuntuu pyörivän, päivittäin näkee ketjuja joissa ap on kirjoittanut aiheestaan molemmilla palstoilla. Joko kertoo sen itse tai sitten joku ketjuun vastaava on lukenut jo saman jutun toiselta palstalta ja tulee ihmettelemään...
Mitä tästä opitaan? Onko mammat viisaampia siirtyessään palstalta toiselle ja tyhmyys/ärsyttävyys kasvaa taas paluumatkalla?
Joo ohan siel ko sä oot siel.
Eikös se ole aika absoluuttinen adjektiivi, eli joko ollaan erilaisia tai samanlaisia? Se, että av-mammat ois "erilaisempia" vaatis sen, että 2+-mammat ois jo valmiiksi "erilaisia", mutta kehen verratuna? Ehkä niihin tervepäisiin äiteihin, jotka pysyy kaukana kaikista mammoille suunnatuista nettipalstoista?
Harvemmin siellä Kaksplussalla kyllä näkee aloituksia, joissa vertaillaan kilpailevaan palstaan ja ollaan kuin hiekkalaatikolla "mä oon parempi ku sä" - tyyliin.
Että ei hyvää päivää, mitä juttua.
No joo ihan samoja juttuja molemilla palstoilla. Itse tykkään enemmän Kaksplussan ulkoasusta (tai ainakin tykkäsin, tiedä häntä millaiseksi se nyt muuttuu) ja siitä että siellä moni kirjoittaa rekisteröityneenä, toisin kuin täällä. Se vähentää illeitä kommentteja puolella. Lisäksi olen saanut sieltä uusia, kivoja facebook-kavereita paljon, ja pari mukavaa palstamammaa olen livenäkin tavannut.
Täällä kirjoittelijat ovat niin anonyymejä ettei ainakaan mulle pysty siksi koskaan muodostumaan tähän palstaan mitään kovin lämmintä suhdetta.
Ei tarvii luulla, kun me ollaan
Ainoita tilateita, joissa tältä palstalta löytäis hitusenkaan solidaarisuutta tai me-henkeä.
Joo ohan siel ko sä oot siel.
Ja taas joku ihan pokkana väittä, että harmaat on aina niin kilttejä eikä ne ikinä hauku ketään. Oikeen pyhimyksiä jotka vain kertoo mielipiteensä. :D
Kaksplussalla saa kysymykseen aina vastauksen, täällä on ilmeisesti jotain ongelmaa olemassa, kun normaaliin kysymykseen ei kommentoida.
Onko tää palsta jotenkin vaikeampi sit käyttää vai mitä? Ehkä kaikilla ei ole taskulaskinta? :)
Me tiedetään!
Hyvää äitienpäivää :)