Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun äitienpäivälahja...

Vierailija
08.05.2011 |

joku omituisesti käärästy sellofaani löytyi aamulla makkarin lipaston päältä, jossa

- 2 pötköä Euroshopper-vanulappuja

- Vival-silmämeikin poistolappuja (muuten oiskin ihan jees, mutta ne on vesiliukosen meikin enkä ikinä käytä vesiliukoista, aina vedenkestävää :(

- käsirasva (niitä mulla on hirveästi mutta tuleehan se joskus käytettyä kai)

- irtokarkkipussissa Citymarketista muutama "hapan nauha" (tykkään niistä kyllä)

- joku mainoslappu jostain lähiostoskeskuksen tapahtumapäivästä (täh?)

- onnittelukortti

tää on taas näitä lahjoja ettei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, olla ihan tyytyväinen vai ei?

Jouluna sain vastaavan, jossa näki että oli TArjoustalossa mätetty kiireellä koriin hyllystä ihan mitä sattuu (jotain halpissuihkugeeliä, puhdistusemulsiota yms.).

En oikeastaan ois tarttenut mitään lahjaa, koska ilmoitin miehelle (joka oli mökkireissulla ja arvasin ettei hän ehdi mitään hommata järkevää ainakaan), että oon hommannut itelleni hierojalle käynnin ja ostanut kukkia.

No, toisaalta siis kiva että yritti ajatella mua silti ja jotenkin yllättää, ja onhan noista ihan osa tarpeellisiakin juttuja.

Aiemmin olin puhunut kyllä että joku koru olisi kiva, mutta eipä nuo pienet vihjeet oikein auta, eli parempi näin...

Mun mielestä siis lahjaa antaessa pitäisi vähän nähdä vaivaa ja ajatella saajaa (tai niin itse teen, suunnittelen jo etukäteen ja ostan harkiten...)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kysyi multa vaan eilen haluanko lahjoja vai kukkia ja sanoin kukkia. Mentiin sitten ostamaan partsille kukkia ja minä pistin ne ruukkuihin. Minä tykkäsin :)

Vierailija
2/3 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toisessa ketjussa valittaa kun mies vaan nukkuu krapulassa.

Ton kyhäelmän kai oli saanut josksu iltayöstä? kännissä pakattua ja kantanut sitten kai aamuyöstä makkariin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini sai isältäni 40-vuotislahjaksi kärpäslätkän. :D Meillä oli siihen aikaan paljon kärpäsiä.