Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut, joka ei välitä äitienpäivästä?

Vierailija
07.05.2011 |

Kakkua aamulla syödään ja saan poikien tekemät lahjat ja kortit. Ne on mulle tärkeimmät, koska ne on itse tehtyjä.

Olen ilmoittanut etten halua mitään ostettuja lahjoja.

Liian peräkkäin on ollut pääsiäinen ja vappu ja herkkuja syöty liikaakin, niin ei edes oikein kakkua tee mieli.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yleensä huomionkipeä..joten en tarvitse kruunua päähäni. Olen tehnyt kasvatuksessa tyhmyyksiä ja olen myös onnistunut...kuten varmaan kaikki muutkin äidit..

Vierailija
2/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana. En vaan tykkää pitkään nukkumisesta tai aamupalasta sänkyyn tai yleensäkään mistään paapomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on äitienpäivä aina ollut päivä muiden joukossa niin kauan kun muistan. Ei ostettuja lahjoja (en ole mieheni äiti) vaan lasten tekemät kortit ja aamupalaa RUOKAPÖYDÄN ÄÄRESSÄ, ei sängyssä. Tänä vuonna taitaa olla eka vuosi kun saan kakkua aamulla (kun kaupassa pakastealtaasta sellaisen valitsin).

Eikä syynä ole "jatkuva juhlinta" , sen erityisemmin ei juhlittu vappua eikä pääsiäistäkään. Meillä kun on tapana tavata lähi sukua (vanhemmat ja sisarukset) useamminkin kuin vain juhlapyhinä.

Kukin siis tavallaan.

Vierailija
4/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaisi erikseen tiettyä juhlapäivää, mutta lapset ovat niin innoissaan tekemistään korteista tms, kyllähän se tempaa mukaansa tunnelmaan.

Vierailija
5/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harvassa kai olemme :) En kyllä sanoisi, etten päivästä välitä. On ihana syödä aamupalaa yhdessä sängyssä, koska lapsetkin tietysti haluavat osingoille ja voi miten ylpeitä he ovatkaan tekemistään korteista :) Lisäksi toivoin, että grillaamme ja syömme kotipihassamme yhdessä. Sitä se onni on!

Vierailija
6/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli äitienpäivää. Olen äiti joka päivä lapselleni enkä jaksa joka päivä sitä asiaa juhlia.

Vierailija
7/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta se on kuin nauttimista lasten itse tehdyistä lahjoista.

Musta on väärin niitä lapsia kohtaan olla kiittämätön ja sanoa, ettei äitienpäivästä välitä.

Vierailija
8/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itsetekemät muistamiset ovat hellyyttäviä, mutta muu ei kiinnosta. Paras lahja olisi, jos saisin viettää äitienpäiväviikonloppua yksinäni. En haluaisi mitään tavaraa.

Tänä vuonna en jaksa edes leipoa enää kakkua. Kahdeltatoista pitäisi huomenna mennä miehen isoäidille. Kahdelta sitten miehen toisen isoäidin luokse ja viideltä miehen äidille. Yritin ehdottaa, että jos pyydettäisiin heidät kaikki meille. Ei mennyt läpi.

En myöskään arvosta isänpäivää, ystävänpäivää tai tämän päivän lapsettomien päivää. Mihin me tarvitsemme kaiken maailman päivä, kun meillä on se sama elämä joka tapauksessa käsissämme joka päivä. Iloineen ja väsymyksineen :)

Vierailija
9/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostaa lasten tekemiä kortteja ja iste tekemiä pieniä lahjoja. Eihän niitä lahoja tarvitse rahalla ostaa.

Vierailija
10/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki tämä hössötys. Meillä äitienpäivä ei eroa muista päivistä mitenkään. Oletettavasti olen se, joka aamulla nousee ekana koska mies viihteellä tänään. Yleensä minä olen se, joka nukkuu aina pisimpään =)

Kortin ja lahjan lapsi antoi jo perjantaina kun ei tajunnut, ettei niitä vielä kuulu antaa (itse asiassa hän ne avasikin =D). Toki arvostan lapsen tekeleitä mutta ei se kortti tai lahja nouse mitenkään ykköseksi. Meillä kun lapsi antaa harva se päivä erilaisia tekeleitä minulle.

Onneksi ei muutenkaan tarvitse liikkua mihinkään huomenna, siis sukuloimaan. Miehen äiti on mökillä ja oma äitini halusi siirtää tapaamisen ensi viikonloppuun kuultuaan että meillä on rahaa osta lahja vasta ensi viikolla....

Vierailija
11/11 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni kysyi miestäni huomiseksi 150km päähän näyttelyyn.

Mies ei oikein innostunut, koska ei kai uskaltanut lupautua.

Minulle on ihan ok, että lähtevät.

Oikeastaan hyvä että mieskin käy edes jossain edes joskus.

Saanpahan olla taaperon kanssa kahdestaan ja ihan omaakin rauhaa päikkäreiden aikaan ;-)