Siis tämän palstan mukaan vain lapset voivat
muistaa omaa äitiään äitienpäivänä??? Mikään muu tilanne ei ole sallittu esim. se, että mies muistaa vaimoaan vaikka vaimo ei olekaan hänen äitinsä.
Huhhuh!
Kommentit (5)
mutta ei läheskään kaikki. Ehkä ne huutelee tuota enemmän, joiden miehet ei muista niitä millään tavalla ;)
että on vähintäänkin naurettavaa, että aikuinen nainen narisee ja vonkuu siitä, ettei oma mies muista.
kun hänen poikansa menee palstamamman kanssa naimisiin. Jos mamman mies juhlii omaa äitiään äitienpäivänä, helvetti pääsee irti.
kyllä täällä meitä toisinajattelijoitakin on. ;)
Itse en ymmärrä miksi äitienpäivänä (huom! monikossa) ei voisi juhlistaa muita kuin omaa äitiä. Ja itselleni äitiys on kyllä niin tärkeä asia, että minusta olisi kiva saada arvostusta / huomiota sille ainakin se kerran vuodessa. (olen kyllä yh, joten itselläni "vain" lapset ovat ne jotka muistavat)
Meillä kyllä juhlitaan kaikkia äitejä ja kyllä mä lähimpiä kavereitakin onnittelen, äitejä hekin. :)
ei ole mitään tekemistä yleisten normien/ terveen itsetunnon kanssa, joka antaa luvan katsoa omalle kohdalle paras malli:D