Englantilainen viisutieteilijä veikkaa
suomen Paradise Oskarin sijoittuvan kisoissa neljänneksi.
Itse veikkaan ettei pääse edes finaaliin.
Kommentit (15)
ja norjalaisia, tanskalaisia ja islantilaisia. Kun Eirikur Hauksson oli mukana niin kukaan ei uskaltanut sanoa hänen esityksestään pahaa sanaa.
SVT:n euroviisuohjelmassa sitä veikattiin kakkoseksi.
Suomi esiintyy ekana ja se on tunnetusti huono esiintymispaikka. Oskarin valtti ois ollu just se, että olis erottunu raikkaudellaan halvan diskopopin keskeltä. Nyt jäänee vaan pakolliseksi euroviisujen aloitusbiisiksi..
mutta hyvä esitys se on, juuri sopiva minusta Suomelle. Tulee pärjäämäänkin, mutta ei voita, eikä tarvitsekaan voittaa.
niin hehän itse pisteyttävät biisit, ja sitten omissa kommenteissaan saattavat tehdä jotain veikkauksiakin sijoituksista.
Heidän pisteyttämänään Paradise Oskar sai toiseksi parhaat pisteet ensimmäisen semifinaalin kappaleista. Toisen semifinaalin kappaleita ei ole vielä ohjelmassa edes loppuun asti pisteytetty.
Tärisee vielä siellä lavalla ja hermostuksissaan piipittää siellä pienellä äänellä, kuten monet aiemmat esiintyjämme. Kun Suomea miksataan, niin hyvä kun laulajan ääni edes kuuluu. Muille laitetaan volumea lisää.
Mistä niitä heinälatojen tanssibändien solisteja oikein saadaan Suomen edustajiksi kaivettua?
siitä mikä on in. Viimevuonna viisuissa oli useampikin samantyyppinen esitys kuin tuo suomen tän vuotinen, huoh.
suomen Paradise Oskarin sijoittuvan kisoissa neljänneksi.
Itse veikkaan ettei pääse edes finaaliin.
Suomi veikattiin 2. sijalle, Unkari ekaksi, Ruotsi, Norja ja joku muu maa, jota en muista jakoivat 3. sijan.
kovin korkealle paase, eika tuo laulajakaan sovi suurelle lavalle. Mun veikkaus on etta ei paase finaaliin.