Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ajat suurinta sallittua nopeutta autolla ja joku ohittaa sinut, mitä tunnet/ajattelet?

Vierailija
07.05.2011 |

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin Norjaan. Oulun kohdalla en edes huomannut että rajoitus laski 80:stä 60:iin. Ja RÄPS!!!!! Toivottovasti hymyilin ja näytin hyvältä, sillä ne kuvat tuli maksaa mulle 160€! 30km/h ylinopeutta :P

Miehen ylinopeus (samanverran) Kirkkonummella maksoi 470€!!! Kyll ne sakot tuntuu pahalta, joten kaasujalka keveni.

Ja nyt minun kyydissä on vielä 1v. Joten ajan rajoituksien mukaan. Rauhallisesti. Ja se joka ajaa hullunlailla ohitse-menköön :)

Vierailija
62/63 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mutkan takana poliisi ja sakottais.. =)

Ja ajattelen myös, että mikä törppö. Vaikka hän itse osaa ajaa hyvin, niin voi säikäyttää jonkun heikomman ajajan kaahauksillaan ojaan. Olen itse huono ja epävarma ajaja, säikyn helposti liikenteessä.

Mutta aika pian tuo unohtuu, paitsi sitten että n. 30 kilometrin päästä ollaan peräkkäin samoissa liikennevaloissa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 82km/h (todellinen nopeus) kun rajoitus oli 80km/h. Eikös vain takaa tullut REKKA joka juuri ennen ylämäkeä lähti tulemaan ohitse! Sitten tulikin auto vastaan ja ohittajalle kiire päästä omalle kaistalleen takaisin. Yritin ensin päästää eteen, mutta ei onnistunut joten kiihdytin pois alta. Rekkakuski tööttäili kiukkuisena. Että silleen. Luulisi ammattiautoilijalla olevan sen verran kokemusta ettei ylämäkeen lähtisi ohittelemaan.