Elareista ja isyydestä... Mikä mua vaivaa??
Sain yllätysvauvan lyhyen suhteen "tuloksena". Seurustelimme vielä jonkin aikaa, kunnes isä ilmoitti, ettei halua lasta eikä minua. Lapsen synnyttyä hän kuitenkin halusi tunnustaa isyytensä ja alkaa maksaa elatusmaksuja. Mutta mun on todella vaikea ottaa vastaan sitä rahaa! En oikein ymmärrä edes miksi. Olen katkera? Liian ylpeä? Ymmärrän tietenkin, että rahat eivät ole minulle vaan lasta varten... Mutta silti. Puhukaa mulle järkeä. Tai jotain. Pystyttekö te jotenkin tajuamaan mistä tässä mun tunteessa on kyse?
Kommentit (3)
kielsin isyyden tutkimisen, eli sitä ei ole koskaan tunnustettukaan joten saan elarit kunnalta.
Ihan fiksu mies jos lähtee noihin, mutta muista että niistä seuraa myös oikeuksia.
Ajattele asia niin, että hyvä kun isä haluaa lapselleen hyvää. Avaa vaikka toinen tili minne isä maksaa elareita, jos et halua niitä omalle käyttötilillesi. Kun lapsi jotain tarvitsee otat sieltä rahat. Voin sanoa, että tulet tarvitsemaan sitä rahaa varsinkin kun lapsi kasvaa. Tietysti jos olet erityisen varakas ihminen.
Minäkään en haluausi penniäkään siltä kusipäältä. Ylpeä olen. :(