Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua, että suurin osa naisista tietää miten vietetään äitienpäivää,

Vierailija
07.05.2011 |

mutta miehiltä sitä ei voi mammojen mielestä odottaa.

Eiköhän juhlaperinne opita kotoa, joten miten kummassa lähes kaikkien naisten kotona on vietetty äitienpäivää kun taas ilmeisesti miesten kotona ei ole vietetty...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin on ollut tapana, että aamulla on äiti saanut laulut ja kahvin sänkyyn ja ehkä jokusen lahjankin, mutta siinä se. Ei mulle ole kukaan leiponut kakkuja tai tehnyt jotain äitienpäivä ruokaa ikinä. Enkä kyllä pahemmin sellaista kaipaakaan.

Vierailija
2/4 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa miehet oppivat sitten, että äitienpäivää EI vietetä vaan naisten kuuluu näköjään itse järjestää se itselleen?

Muuttuuko se siinä vaiheessa, kun mies menee naimisiin niin äiti opettaa, että ei kuulu omaa vaimoa muistaa vaan ÄITIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei juhlien järjestäminen voisi vähempää kiinnostaa, kuten ei verhojen vaihtaminen, sisustaminen tai muukaan vastaava. Ja sitä mikä ei omasta aloitteesta synny, on painostamalla, syyllistämällä tai kiristämällä vaikea saada luontaiseksi toiminnaksi. Mies voi ne kukat muistaa tuoda, jos jatkuvasti muistutat siitä, mutta turha luulla, että siitä eteenpäin hän muistaisi kantaa kukkia kotiin joka äitienpäivä tai synttäri, ehei. Miehet yksinkertaisesti eivät pidä niitä tärkeinä.

Vierailija
4/4 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa jotain tehdä, mutta minua ei jaksa innostaa. Typerä haloo yhden sunnuntain takia. Minun kotona ei ole vietetty juhlia, miehen kotona taas on ollut paljonkin juhlia. Mies on siis meillä se juhlien järjestäjä, kun itse seuraan sivusta. En osaa osallistua sellaisiin juttuihin. Varsinkaan jos itse joudun olemaan pääosassa. Synttäreinä tai äitienpäivänä ei edes kuunnella halujani haluanko juhlia vai ei. Lasten takia ä-päivä menee jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi