Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaako teidän miehet lapsille vaatteita?

Vierailija
07.05.2011 |

:)

nimim. meillä ostaa ;)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leluja, jalkineita, kotiin ruokaa...

Vierailija
2/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vähän kranttu. Harvemmin kelpaa lahjavaatteetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos näkee esim jonkun kivan värisen, ostaa!

Vierailija
4/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti 2-vuotiaalle pojalle haalarin viime talvena. Soitti onneksi kaupasta ja kysyi että onhan 68 koko sopiva.. Osti sitten 98 koon kuitenkin :)

Vierailija
5/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä vaate ostoksista.

Vierailija
6/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis shoppailee itse, omasta tahdostaan, ettet ole mukana tai "käskenyt" ostaa jotain tiettyjä vaatteita.

Vierailija
7/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsilisä tulee hänen tililleen. On perinyt äidiltään hyvän vaatemaun, lisäksi on järjestelmällinen ja siisti, oiva vaatevastaava siis!

Vierailija
8/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis shoppailee itse, omasta tahdostaan, ettet ole mukana tai "käskenyt" ostaa jotain tiettyjä vaatteita.

Kuvitteletko olevasi ainoa, jonka mies ostaa lapsille vaatteita siinä missä äitikin? :D

Vierailija
9/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siskolla on kaksi lasta jotka ovat puoli vuotta vanhempia kuin meidän lapsemme. Saamme heiltä pieneksi jääneet vaatteet vähän käytettyinä, koska ostavat kaiken uutena. Myös kaveriltani saan vaatetta jotka on käyneet pieneksi hänen lapselleen. Ei siis osteta itse vaatetta juuri ollenkaan.

Vierailija
10/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä ei ole juurikaan tarvetta ostella kuin kenkiä. Äidistäni on ihanaa ostella vaatteita, samoin miehen sukulaisista. Lapsen kummi kiertelee paljon kirppareita, ja usein saamme kassillisen vaatteita häneltäkin. Lapsemme on kahden suvun ainoa lapsenlapsi, joten monen ihmisen hoivavietti kohdistuu juuri häneen... Minä pääsen harvoin kaupungille, joten osaan kyllä arvostaa sitä, että joku toinen huolehtii shoppailusta.

Vierailija
11/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteinit naureskelee, kun omat tai äidin ostamat ei kelpaa. Milloin ei lenkkari tue tarpeeksi jalkaa tai pipo on liian ohut, paita liian räikeä tai farkuissa reikä.

Aluksi ärsytti, ei se ydinperhe-elämässä vaatehuoltoon puuttunut. Nyt naurattaa muakin, jos se haluaa päteä tuommoislla jonninjoutavilla, niin siitä vaan. Varmaan vaikea sille myöntää, että ihan hyvion pärjätään ilman sitäkin, niin etsii sitten noita pikkuasioita mitä pääsee korjaamaan.

Tai sitten olen häijy ja se oikeasti vaan haluaa omasta mielestään parasta lapsilleen eikä lainkaan halua piikitellä mua.

Vierailija
12/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo etenkin teineille paljon muotivaatteita, kun sattuu esim. Italiaan, Ranskaan tai Yhdysvaltoihin. Yleensä teinit kyllä laittaa sille tilauksenkin mukaan. :=)

Vierailija
13/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät tulee minun tililleni, joten ostan tarvittavat vaatteet ja kengät. Mies ostaa leluja, tarvikkeita harrastuksiin yms.

Vierailija
14/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluaisikaan hänen ostavan. Minä rakastan lastenvaatteita ja minulla on parempi maku. Hän kyllä maksaa ostokseni :-). Tämä järjestely sopii meille erinomaisesti.

Vierailija
15/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin rahoittaa kyllä, luottokorttia saa vinguttaa ihan rajatta

Vierailija
16/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pappa ja ukki ostaa myös :)

Vierailija
17/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen mies EI osta?

Vierailija
18/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vastuu lastenvaatteiden ostosta on minulla, mieheltä puuttuu värisilmä eikä hän ymmärrä ulkovaatteiden ominaisuuksien päälle.

Joskus on tosin ostanut työmatkaltaan vaatteita lapsille sekä minulle ok menestyksellä.

Meillä on täysin yhteinen talous eli vaatteiden maksaminen menee 50/50, mutta hankintavastuu on siis minulla.

Vierailija
19/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäläinen on aika tumpelo vaatteiden kanssa - mies on siinä puuhassa parempi. Ja käyttää enemmän rahaa siihen kuin minä.

Vierailija
20/23 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kierrellä kirppiksiä ja ostan sieltä lapsemme vaatteet. Mies ei tykkää kaupoissa kiertelystä, vaan jos jotain tarvitsee, niin marssii lähimpään putiikkiin - mielellään siis sellaiseen, jossa myyjä palvelee. Ja ostaa ensimmäisen myyjän tarjoaman sopivan vaatteen, hinnasta viis. Ja kun sitä rahaa ei lapsiperheessä tunnetusti ole ylimääräistä, niin pyrin välttämään niitä tilanteitä, että miehen pitäisi ostaa mitään vaatteita, kun menot on kuitenkin yhteiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä